Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Короткий вступ
Багатофункціональний детектор форсунок Common Rail CR-C використовує систему керування ШІМ, імпортовану з Німеччини. Він може точно й ефективно імітувати керуючий сигнал ECU системи впорскування палива, наприклад попередній впорскування, точку розряду, точку повного навантаження та інші умови. Паливний інжектор може керувати багатьма брендами, такими як інжектор типу Common Rail BOSCH, Denso та Delphi.
Багатофункціональний детектор уприскування Common Rail CR-C простий у використанні. Він може виявити інжектор Common Rail разом із тестером загальних сопел. Це фактично знижує поріг інвестицій для обслуговування обладнання. Детектор невеликий і його легко носити з собою, він може допомогти клієнтам виявити та зберегти інжектор Common Rail на дорозі, що може значно підвищити ефективність роботи.
Тип продукту: багатофункціональний тестер форсунок Common Rail CR-C
Обсяг тестування: ефект розпилення, попередній впорскування, точка розряду, точка повного навантаження.
– Підходить для: Bosch, Delphi, Denso, побутового та звичайного типу
– Джерело живлення: AC110-240V
– Робоча температура: -30 градусів Цельсія -70 градусів за Цельсієм
– Розміри: 110*250*190 (міліметр)
– Регульована ширина імпульсу: 10 мс
– Регульована частота: 30 Гц
– Інтерфейс оператора
РК-екран: лівий верхній кут приладу використовується для відображення значення ширини імпульсу частоти.
– Світловий індикатор: для відображення поточного стану та режиму руху.
– запуск або зупинка для ввімкнення та вимкнення вихідного сигналу.
– Режим водіння – Виберіть режим водіння за допомогою лівої та правої клавіш.
Ручка MS: для налаштування ширини імпульсу.
Регулятор HZ: для налаштування частоти.
– Вихід сигналу: для підключення джгута інжектора.
- Живлення: для вмикання та вимикання основного живлення
Спосіб роботи
1. Інжектор Common Rail безпосередньо підключається або завантажується на затискач і підключається до стандартного посібника з калібратора тиску.
2. Виберіть відповідну вилку відповідно до марки інжектора, а потім під’єднайте джгут проводів до інжектора.
3. Відповідно до марки інжектора виберіть відповідний режим руху. У цей час можна почути звук всмоктуючого штуцера електромагнітного клапана інжектора «бай, бай».
4. Переконайтесь у належному тиску впорскування, постійно опускаючи важіль калібратора. Загальне значення тиску становить 30-40 МПа, і в цей час можна спостерігати ефективність розпилення інжектора.
Через зовнішній циліндр можна визначити кількість палива та кількість масла, що подається в паливний інжектор.
1. Для забезпечення терміну служби інструменту не можна використовувати інструмент під прямими сонячними променями, місце повинно бути більш горизонтальним, категорично заборонено падати, торкатися.
2. Категорично забороняється використовувати сильні розчинники (такі як: дурна, нітроолія) для очищення корпусу
3. Зовнішній інтерфейс приладу слід використовувати суворо відповідно до способом, указаним у посібнику користувача, і з’єднання не можна змінити без авторизації. Прилад подається імпульсом на інжектор і не може бути виміряний звичайним мультиметром. вилку необхідно негайно вийняти та повернути виробнику для обслуговування трьох упаковок.
4. Лічильник із дати продажу протягом трьох місяців за нормального використання, з’являється обсяг гарантії, крім людської вини, будь ласка, продукт користувача та гарантійний талон (не збігаються) були надіслані спеціальним постачальникам, фабричний ремонт інструменти. Цей інструмент не можна відкрити за бажанням, інакше він не буде гарантований.