Стан | Новий |
---|---|
Марк | Autool |
Код виробника | CT400 |
EAN (GTIN) | 6972697788407 |
Стан | Новий |
---|---|
Марк | Autool |
Код виробника | CT400 |
EAN (GTIN) | 6972697788407 |
AUTOOL CT400 має низку авторських прав на інтелектуальну власність, а також CE, FCC, ROHS та інші авторитетні сертифікати.
Асортимент засобів для очищення автомобільних форсунок AUTOOL включає випробування форсунок під низьким тиском, а також під високим тиском, які широко використовуються в форсунках GDI, EFI, FSI та інших типах форсунок для автомобілів, мотоциклів і яхт.
Машини для чищення форсунок AUTOOL використовують новітні імпульсні та ультразвукові технології. Продукція AUTOOL завжди забезпечує ефект високої ефективності та покращує точність перевірки форсунок, незалежно від того, чи йдеться про пряме чи зворотне очищення чи перевірку витоків.
Усі машини для очищення форсунок AUTOOL розроблені з інтегрованим корпусом машини, що поєднує ванну для ультразвукового очищення та функцію тестування в одному. Моделі CVT400 мають висувні ящики для кращого зберігання аксесуарів
Як вибрати тестову рідину?
Тестова рідина використовується для перевірки та оцінки роботи паливної форсунки. Це безбарвна прозора рідина без дратівливого запаху, не викликає корозії та важко відділяється. Його функція полягає в імітації різних робочих станів паливного інжектора як середовища. Для отримання найкращих результатів перевірки рекомендується використовувати професійні рідини для перевірки автомобільних інжекторів. Якщо його немає в наявності, замість досліджуваної рідини рекомендується використовувати медичний спирт із вмістом спирту понад 75%.
Як вибрати миючу рідину?
Очищувальна рідина використовується для очищення відкладень (наприклад, нагару) на паливних форсунках і зазвичай є сильно корозійною та легкозаймистою. Щоб отримати найкращий результат тесту, рекомендується використовувати професійну ультразвукову рідину для чищення інжекторів. Якщо його немає в наявності, замість миючої рідини рекомендується використовувати медичний спирт із вмістом спирту понад 75%, але зауважте, що ефект може бути недостатньо хорошим.
Чому варто обрати машину для очищення та перевірки автомобільних форсунок AUTOOL CT400?
Через зростаючу зрілість і використання прямого впорскування бензину, AUTOOL випустила пристрій для очищення та тестування інжекторів CT400 GDI у 2021 році. Пряме впорскування бензину — це технологія, яка впорскує паливо безпосередньо в циліндр і змішує його з повітрям, що всмоктується. У порівнянні зі звичайними інжекторами використання GDI може допомогти підвищити ефективність двигуна та питому вихідну потужність, а також зменшити викиди вихлопних газів. CT400 не тільки підтримує GDI, EFI, FSI та інші типи паливних форсунок, але також сумісний зі стандартними паливними форсунками. CT400 доступний у трьох варіантах напруги для живлення форсунок GDI: 12 В, 70 В та 120 В, що в основному охоплює форсунки більшості марок автомобілів у Європі, Америці та Азії.
Він експерт із рішень для інжекторів, оснащений 12 спеціальними функціями для інжекторів.
01. Ультразвукове очищення: надсилає сигнали до форсунок через лінію імпульсного сигналу, використовуючи рідину для очищення з ультразвуковою вібрацією для повного видалення нагару та сміття всередині форсунок.
02. Перевірка холостого ходу (0-20 мс): імітація холостого ходу двигуна та перевірка стану паливної форсунки.
03. Тест середньої швидкості (0-7,5 мс): імітуйте роботу двигуна на середній швидкості та перевірте стан паливної форсунки.
04. Швидкий тест (0-4 мс): імітація високої швидкості двигуна та перевірка стану паливної форсунки.
05. Тест на прискорення: імітуйте умови прискорення автомобіля та перевірте роботу паливного інжектора.
06. Перевірка швидкості перемикання передач: імітуйте умови перемикання передач автомобіля та перевірте робочі характеристики паливного інжектора.
07. Тест на герметичність: перевірте стан ущільнення паливної форсунки.
08. Перевірка розпилення холостого ходу: імітуйте стан холостого ходу двигуна та перевірте ефективність розпилення паливної форсунки.
09. Тест розпилення на середній швидкості: імітуйте умови середньої швидкості двигуна та перевірте ефективність розпилення паливного інжектора.
10. Тест швидкого розпилення: імітуйте умови високої швидкості двигуна та перевірте ефективність розпилення паливного інжектора.
11. Зворотне промивання: Зворотне промивання – це метод очищення форсунок за допомогою тестової рідини, що тече від випуску форсунки до входу. Зворотне промивання може видалити бруд зсередини інжектора або фільтра інжектора (тільки для верхнього інжектора подачі палива).
12. Очищення без розбирання: Пряме очищення без розбирання форсунок, ця функція є додатковою функцією, що вимагає спеціальних адаптерів.
Ваш найкращий вибір --- тип GDI
AUTOOL CT400 використовує найновішу та унікальну технологію приводу паливних форсунок GDI, яка може керувати паливними форсунками високого тиску 12 В, 70 В, 120 В. Тим часом, не хвилюйтеся, якщо ви не можете визначити тип напруги форсунки, CT400 подасть тривогу. невідповідність напруги, оскільки CT400 може інтелектуально визначити необхідну керуючу напругу інжектора GDI
Широка сумісність
Підтримує GDI, EFI, FSI та інші типи паливних форсунок, а також підтримує звичайні паливні форсунки. Пристрій підтримує напругу живлення 110 В/220 В
Повний контроль форсунок
Перевірка однорідності: для перевірки рівномірності кількості впорскування кожного інжектора.
Перевірка здатності до розпилення: контролюйте стан розпилення кожного інжектора за допомогою підсвічування.
Перевірка на герметичність: перевірка на герметичність інжектора під високим тиском і капання.
Перевірка потоку впорскування: щоб перевірити кількість впорскування інжектором за певних умов впорскування (наприклад, однаковий час і кількість разів).
У набір входять:
Основний блок тестера очищення паливних форсунок AUTOOL CT400;
1 шт. * Воронка (для додавання тестової рідини)
1 шт. кронштейн для ультразвукового очищення (для позиціонування інжекторів під час очищення)
1 шт. Зливні клапани (для відновлення миючої рідини);
6 шт. прокладок ущільнення інжектора (використовуються для ущільнення з’єднання між паливним інжектором і масловіддільником)
4 шт. Кріпильні штанги (для кріплення масловідділювача)
4 шт. Кріпильні гайки (для кріплення масловідділювача)
6 шт. верхніх вхідних з’єднувачів φ11 мм/φ12 мм/φ12,5 мм/φ13 мм/φ14 мм/φ15 мм (для з’єднання верхньої частини інжектора з отвором масловіддільника)
6 шт. Верхні вхідні з’єднувачі φ16 мм (для з’єднання верхньої частини інжектора з отвором масловіддільника)
6 конічних верхніх вхідних з’єднувачів φ10,5 мм і 13,6 мм (для з’єднання верхньої частини інжектора та отвору масловіддільника)
6 шт. кабелів-адаптерів (для передачі лінійного роз’єму імпульсного сигналу замість під’єднання вхідного контакту сигналу інжектора)
1 шт. кабель живлення (для підключення живлення)
1 шт. Масловіддільник (розподільний пристрій для зливу тестової рідини під тиском до форсунок);
6 шт. Спеціальний адаптер BMW (спеціальний адаптер для інжектора BMW 7 серії GDI для підключення масловідділювача)
6 шт. спеціальних ущільнювачів форсунок (для додаткової установки спеціальних паливних форсунок)
5 шт. Спеціальні масловіддільникові пробки (використовуються для блокування отворів на масловіддільнику)
1 шт. Кришка для ультразвукового очищення (для підтримки чистої ванни);
1 шт. * Посібник користувача (інструкції en)