Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
На фото показаний тестер з повним комплектом проводки. Пристрій оснащений трьома екранованими тестовими проводами, що завершуються банановими штекерами, трьома затискачами типу «крокодил» і трьома вимірювальними контактами. Довжина щупів 1,5 м. Довжина шнура живлення (до акумулятора) 1м
ФУНКЦІЯ ВИМІРЮВАННЯ ЛЯМБДА-ЗОНДОМ
Тестер дозволяє вимірювати цирконієві (вихідний сигнал 1 В) і титанові (5 В) лямбда-зонди. Два діапазони вимірювання 1 В / 5 В. Автоматичний вибір діапазону на основі вимірюваного сигналу. Кожен з трьох потенціометрів з'єднаний з перемикачами. У положенні 0 В перемикач вимкнено, і канал діє як лічильник. Після повороту потенціометра вище 0 В включається перемикач і на лямбда-зонд подається регульована потенціометром напруга, яка заглушає сигнал від датчика і розпізнається ЕБУ як багата або бідна суміш. Наприклад, коли ми встановлюємо потенціометр на 0,2 В, ця напруга буде подаватися на контролер ECU і буде розпізнано як бідна суміш. Контролер ECU постійно намагатиметься збагатити дозу палива. Коли ми вимикаємо перемикач через 30 секунд (встановлюємо потенціометр на 0 В), напруга прямо з лямбда-зонда буде подаватися на комп’ютер. Ця напруга буде близько 0,8 В (суміш збагачувалася протягом останніх 30 секунд), поки контролер не вирівняє оптимальний склад суміші. На вході вимірювання використовується підсилювач з вхідним опором понад 1 Мом. Тестер мінімально навантажує лямбда зонд і точно не впливає на роботу зонда.
Тестер має два режими відображення результатів вимірювань.
Режим A. Результат у вигляді лінійки відображається на всю ширину РК-дисплея. При справному лямбда-зонді чорний прямокутник буде постійно рухатися на екрані в діапазоні 0,2-0,8в.
Режим B Збережені максимальні та мінімальні значення вимірювань відображаються в правій частині РК-дисплея. Ці значення можна очистити, натиснувши кнопку на бічній панелі тестера.
.
Режим B можна використовувати для перевірки справності батареї та генератора. Після підключення тестера до батареї підключіть тестовий провід до +12В. На дисплеї відображатиметься поточна напруга акумулятора, наприклад 12,6 В. Після скидання показань на нуль включити запалювання кнопкою збоку корпусу. На дисплеї відобразиться падіння напруги під час запуску «min» і напруга зарядки генератора «max». На фото нижче видно, що при запуску напруга акумулятора впала до 10,36 В, а потім напруга зарядки становить близько 14,25 В
.
.
.
ФУНКЦІЯ СИМУЛЯТОРА ДАТЧИКА
Технічні дані:
На екрані відображається напруга в каналах A, B, C. Функція моделювання дозволяє імітувати різні датчики, наприклад: температура води, температура повітря, вакуум, тиск у впускній системі, тиск в системі кондиціонування повітря, положення дросельної заслінки та інші, з яких інформація надходить на ЕБУ у вигляді постійної напруги. Пристрій також використовується для швидкої перевірки безперервності ланцюга від даного датчика до комп’ютера системи впорскування, що часто усуває виснажливий ручний пошук електричних джгутів у пошуках обриву або короткого замикання. Перевага цього пристрою в тому, що ви можете відключити три різних датчика, що живляться від 5V, підключити симулятор, встановити відповідні значення сигналу від датчиків за допомогою потенціометрів і завести автомобіль три важливих датчика: температури води, положення дросельної заслінки і тиску в колекторі. Машина завелася без проблем. Однак зверніть увагу, що перед включенням запалювання деякі датчики слід відключити від системи і підключити симулятор, тому що в деяких автомобілях це зчитується комп'ютером як помилка. Таким чином, маючи дані з датчиків в автомобілі та підключений пристрій, який зчитує параметри з датчиків у комп’ютері системи впорскування, і трохи досвіду, ми можемо майже зі 100% впевненістю визначити, який датчик чи електричне коло несправні, не маючи іншого датчика для заміни .
Нижче, у розділі ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ, ви можете завантажити посібник користувача. Детальніше там.
.
.