Тестер з 10 світлодіодами дозволить швидко та зручно перевірити якість моторного масла.
НЕОБХІДНО ДЛЯ КОЖНОГО
Перевірте оливу:
бензин (Pb)
дизельні двигуни (Дизель)
Випробування на олеїнову кислоту, накопичення вуглецю, вологість та інші домішки, точне маркування якості масла за допомогою десяти індикаторів.
Тестер може проаналізувати й оцінити стан масла, щоб надати рекомендації щодо заміни чи ні.
Точність визначається статусом якості масла. Він може ефективно визначити, чи пошкоджено двигун.
Переваги тестера моторної оливи:
Негайна перевірка якості гальмівної рідини
Міцний, компактний корпус.
Випробування як для бензинових, так і для дизельних двигунів
Дуже точні та надійні.
Ви можете перевірити будь-який тип транспортного засобу: легкові, вантажівки, машини, трактори, мотоцикли тощо.
Низький заряд акумулятора споживання.
Автоматичне вимикання.
Простота використання.
Гарне співвідношення ціни та якості.
Інструкція польською мовою у форматі PDF електронною поштою
Джерело живлення: дві батареї CR2032 (у комплекті)
Перший запуск:
ТЕМПЕРАТУРА МАСЛА МАЄ ДОВІДУВАТИ КІМНАТНІЙ ТЕМПЕРАТУРИ ПРИБЛИЗНО 20 ГРАДУСІЙ ЦЕЛЬСІЯ
Спочатку виберіть за допомогою кнопки незалежно від того, чи ви перевіряєте оливу від моторизованого двигуна (ВР: Бензин: DSL: Дизель), потім натисніть кнопку живлення (УВІМК.), зачекайте 5 секунд, щоб побачити зелене та червоне світло, потім помістіть краплю оливи в тестовий бак . Нарешті натисніть клавішу тестування (TEST), щоб розпочати тест.
Примітка: якщо світиться лише індикатор №10, потрібно замінити батарею. Якщо індикатори # 7.8.9 блимають по черзі, датчик забруднений, вимкніть живлення та очистіть датчик
Не дозволяйте поверхні масла перевищувати тестовий зазор, щоб отримати найкращий результат тесту, виконайте перевірте при температурі 15-27°C
Натисніть кнопку (ТЕСТ) і швидко відпустіть, 10 індикаторів почнуть блимати послідовно, а останній індикатор вкаже на якість олії.
Показання пристрою для зчитування:
№ 1–№ 7, спалах зеленої олії дуже доброї або відмінної якості
# 10 червоний блимає швидко, пропозиція капітального ремонту двигуна (його обсяг повинен бути додатково визначається іншими проблемами двигуна (лямбда-зонд, погане згоряння, плануюча головка або прокладка головки тощо)
Після завершення натисніть ВИМК., і дуже важливо очистити тестовий зазор датчика.
Спосіб калібрування
1. Протріть тестовий отвір, очистіть його та покладіть на гладку платформу. Натисніть кнопку TEST, щоб почати, приблизно через 1 секунду блимає #6, увійдіть в режим калібрування.
2. Відпустіть кнопку, приблизно через 5 секунд світлодіоди LED1 (зелений), LED6 (зелений) почергово блимають, вказуючи на те, що прилад переходить у процес калібрування.
3. Додайте тестове моторне масло в тестовий зазор і натисніть кнопку TEST один раз.
4. Зачекайте приблизно 5 секунд, світлодіоди LED1 ~ LED6 будуть світитися циклічно, калібрування буде успішним.
5. Вимкніть живлення та протріть тестовий зазор.
b. Якщо результати калібрування та перевірки часто відрізняються, необхідно проаналізувати причини.
(1) Тестовий слот не очищено;
(2) Не завершено протягом 1 хвилини після початку;