Тестер інжектора насоса Common Rail

Тестер інжектора насоса Common Rail

Що Ви шукаєте?

Тестер інжектора насоса Common Rail

В наявності
Код товару:
15223152182
4266,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

короткий вступ

багатофункціональний детектор інжектора Common Rail CR-C використовує імпортовану з Німеччини систему управління PWM. Він може точно та ефективно імітувати сигнал водіння ЕБУ для впорскування палива, такий як попереднє впорскування, точка розряду, точка повного навантаження та інші умови. Паливний інжектор може керувати багатьма брендами, такими як інжектор типу BOSCH, Denso та Delphi common rail.

багатофункціональний детектор впорскування Common Rail CR-c простий в експлуатації. Він може задовольнити виявлення інжектора загальної паливної магістралі разом з тестером загальної форсунки. Це ефективно знижує поріг інвестицій в технічне обслуговування обладнання. Детектор невеликий і легкий для знести, і може допомогти клієнтам виявити і тримати інжектор Common Rail в дорозі, який може значно підвищити ефективність роботи.

параметри інструменту

тип продукту: CR-c багатофункціональний тестер інжектора Common Rail

діапазон випробувань: ефект розпилення, попередня ін'єкція, точка розряду, точка повного навантаження.

– підходить для: Bosch, Delphi, Denso, побутового та загального типу

- джерело живлення: AC110-240V

– робоча температура:-30 градусів Цельсія-70 градусів Цельсія

– Розміри: 110*250*190 (міліметр)

– Регульована ширина імпульсу:10 мс

– регульована частота:30 Гц

– інтерфейс оператора

РК-екран: верхній лівий кут приладу використовується для відображення значення ширини імпульсу частоти.

– індикатор: для відображення поточного стану і режиму водіння.

функціональна клавіша:

- запуск або зупинка для включення і виключення вихідного сигналу.

- режим водіння-виберіть режим водіння за допомогою лівої і правої клавіш.

MS ручка: для регулювання ширини імпульсу.

ручка Гц: для регулювання частоти.

– вихідний сигнал: для підключення інжектора.

– джерело живлення: для включення і виключення основної потужності

метод роботи

1. Інжектор Common Rail безпосередньо підключений або завантажений в клему і підключений до загального калібратора ручного тиску.

2. Виберіть відповідний штекер відповідно до марки інжектора, а потім підключіть Джгут проводів до інжектора.

3. Відповідно до марки інжектора виберіть відповідний режим приводу. В цей час можна почути звук всмоктуючої арматури електромагнітного клапана інжектора "па, па".

4. Забезпечте належний тиск впорскування, постійно опускаючи важіль калібратора. Загальне значення тиску становить 30-40 МПа, і в цей час можна спостерігати ефективність розпилення інжектора.

через зовнішній циліндр можна визначити кількість мазуту і кількість масла повернення Паливної форсунки.

технічне обслуговування та запобіжні заходи

1.Щоб забезпечити термін служби приладу, прилад не повинен використовуватися під прямими сонячними променями, місце повинно бути більш горизонтальним, суворо заборонено падати, торкатися.

2.Категорично забороняється використовувати сильний розчинник (наприклад: Nitro Oil) для очищення корпусу

3.Зовнішній інтерфейс приладу повинен використовуватися строго відповідно до методу, зазначеним в керівництві користувача, і з'єднання не може бути змінено без дозволу. Прилад приводиться в дію імпульсом до інжектора і не може бути виміряний загальним мультиметром. вилку потрібно негайно зняти та повернути виробнику для обслуговування трьох пакетів.

4. Лічильник з дати продажу протягом трьох місяців при нормальному використанні, з'являється гарантійний діапазон, відмінний від людської провини, будь ласка, продукт користувача і гарантійний талон (не відповідає) були відправлені спеціальним постачальникам, ремонт фабрики інструментів на термін служби. Цей інструмент не може бути відкритий за бажанням, інакше він не буде гарантований.

Scroll To Top