| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
для перевірки тиску відкриття форсунки і вібрації.е>
тест на герметичність і розпорошення.е>
випробування характеристик розпилення і вібрації.е> тестер сопла
складається з:
литий алюмінієвий ТНВД управляється ручним важелем.е>
напівпрозорий паливний бак з оригінальним фільтром Bosch розміром 5 мікрон
триходовий запірний клапан .е>
нержавіюча сталь, товста товщина (диск 100 мм, Різьба 3/8 "BSP).е>
діапазони вимірювання :від 0 до 600 бар і від 0 до 8000 PSI.е>
виробнича модель: тестер інжектора Common Rail CR-c
діапазон випробувань: Автоматизація, пілот, викиди і стан повного навантаження.е>
тестові форсунки: для інжекторів bos-CH, для Den-so і для інжекторів Common Rail del-phi.е>
джерело живлення: AC220V < /b >
робоча температура:-30°C-70°C < /b >
розмір: 110 * 250 * 190 мм
Регульована ширина: 10 мс
регульована частота: 30 Гц
Колір: Чорний
діапазони вимірювання:від 0 до 600 бар і від 0 до 8000 PSI
діапазон тиску: 60 МПа (600 бар)
для дизельних двигунів 6190/6200/6170
може перевірити тиск: ≥35,0 МПа (350 бар)
Ємність паливного бака: 4000ml < /b >
чашка для масла: 0,8 л
тиск: 0-60MPa < /b >
поршневий отвір: 2/5 "
роз'єм сопла: M14X1. 5-M14X1. 5,M14X1. 5-M12X1. 25,m14x1. 5-m12x1. 5
застосовувані моделі: дизельний автомобіль
застосування: ці тестери дизельних форсунок підходять для всіх типів дизельних форсунок, крім дизельних форсунок із загальною паливною магістраллю (CRDI).е>
будь ласка, зверніть увагу, що тестер інжектора Common Rail CR-C призначений тільки для електромагнітних інжекторів, він не оснащений п'єзоелектричної функцією, якщо вам потрібно купити більш професійне пристрій, який включає електромагнітний інжектор, а також включає п'єзоелектричний інжектор PM me.е>
Головна машина * 1 шт
Паливна смуга * 3шт
аксесуари * 1 комплект
керівництво * 1
пакет для CR-c:основний блок CR-c * 1 шт
основний тестовий кабель * 1 шт
для роз'єму Bos-CH * 1 шт
для роз'єму Del-phi * 1 шт
для роз'єму Den-so * 1 шт
кабельний обжимний роз'єм * 1 шт
запобіжник * 3pcs