Тестер тиску компресії 0-21 бар, M14, M18

Тестер тиску компресії 0-21 бар, M14, M18

Що Ви шукаєте?

Тестер тиску компресії 0-21 бар, M14, M18

В наявності
Код товару:
13554177353
3499,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Марк Кондор
Код виробника C.3540
EAN (GTIN) 4037374035402
Опис

Тестер тиску стиснення 0-21 бар, M14, M18

Próbnik ciśnienia sprężania 0-21 bar, M14, M18 EAN (GTIN) 4037374035402

• Призначений для вимірювання ступеня стиснення в циліндрах, коли двигун приводиться в рух стартером. Призначений для дизельних двигунів з упорскуванням

прямий і непрямий. Манометр із подвійною шкалою та шкалою PSI, оснащений випробувальним клапаном для контролю,

Включено: ,

• Шланг гнучкий 300 мм,

• З'єднання M14 (для легкових автомобілів),

• З'єднання M18 (для вантажівок),

• Чіткий дисплей,

• Манометр діаметром 50 мм,

• Тиск 0 - 20 бар,

• Просте управління,

• Вага: 380 г,

Посібник користувача: ,

УМОВИ БЕЗПЕКИ: ,

• Одягайте відповідний захисний одяг,

• Тримайте подалі від дітей і ніколи не використовуйте пристрій у їх присутності,

• Пристрій або його аксесуари не можна модифікувати чи модернізувати,

• Пристроєм може користуватися лише кваліфікований персонал,

ПОПЕРЕДНІ КРОКИ: ,

• 1. Запустіть двигун, доки він не досягне оптимальної робочої температури,

• 2. Вимкніть двигун. послабте всі свічки запалювання на один оберт. а потім продути розетки. видалення всіх домішок,

• 3. Зніміть усі свічки запалювання та ущільнювальні шайби,

• 4. Повністю відкрийте дросель,

• 5. Заземліть автомобіль і ввімкніть запалювання,

ВИМІРЮВАННЯ ТИСКУ: ,

• 1. Закрутіть наконечник (вручну – не використовуйте ключі) або притисніть гумовий наконечник манометра до отвору свічки запалювання,

• 2. Розкрутіть двигун, поки тиск на манометрі не збільшиться. Максимальний виміряний тиск буде вказано на манометрі (зазвичай достатньо 3 або 4 обертів двигуна).

Потім прочитайте та запишіть виміряний тиск,

• 3. Зніміть вимірювальну систему з отвору свічки запалювання та повторіть операції з іншими циліндрами,

РЕЗУЛЬТАТИ ВИМІРЮВАНЬ: ,

• 1. Важливо, щоб тиск стиснення був однаковим у всіх циліндрах,

• 2. У двигунах із високим ступенем стиснення (понад 150 psi = 10 атм.) різниця тиску в циліндрах не повинна перевищувати 15 psi (1 атм),

• 3. У двигунах із низьким ступенем стиснення (нижче 150 psi = 10 атм.) різниця тиску в циліндрах не повинна перевищувати 10 psi (0,6 атм),

• 4. Показання тиску є нестабільними, якщо тиск в одному чи двох циліндрах значно вищий або нижчий, ніж в інших,

• НИЗЬКА СТУПІСТЬ СТИСНУВАННЯ ЦИЛІНДРА може бути викликана:

- протікання прокладки головки - чутний шум під час роботи двигуна,

- витоки між циліндрами - низький тиск у двох сусідніх циліндрах і вода може з'явитися в циліндрах і картері,

- клапани не закриваються,

- поганий стан поршневих кілець - потім залийте невелику чайну ложку масла через отвір свічки запалювання в циліндр, щоб ущільнити його. Повторити тест. якщо тиск вищий, це означає.

що кільця несправні. Якщо тиск ще низький - все. що клапани несправні,

• НАДАДТО ВИСОКИЙ СТУПІНЕЦЬ СТИСНУВАННЯ В ЦИЛІНДРІ може бути спричинено накопиченням нагару в одному чи всіх циліндрах або на поршнях,

Próbnik ciśnienia sprężania 0-21 bar, M14, M18
Scroll To Top