✅ Абсолютно новинка на ринку тестерів батарей та інтерфейсів OBD2!
⭐⭐⭐⭐⭐
24DIAG BS130 2in1
➡️Тестер батареї 6 В і 12 В
➡️Діагностичний тестер OBD2 / eOBD
✅ Ви купуєте в офіційного дистриб’ютора бренду 24DIAG у Польщі.
✅
Тестер сумісний з акумуляторами:
Кислотні/свинцеві (звичайні/звичайні акумулятори)
Плоский/пластинний AGM
Спіральний AGM
Гелевий
EFB
Перевірка батареї: 6 В і 12 В. Діапазон вимірювань: 2-220AH
✅
Тестер батареї 24DIAG BS130
дозволяє вимірювати:
напругу та % заряду батареї / перевірку батареї
пусковий струм / випробування пуску
робота генератора / перевірка заряджання
опір акумулятора/внутрішній опір
перевірка автомобіля система запуску: час запуску, напруга та стан
перевірка системи зарядки транспортного засобу: напруга під навантаженням, напруга без навантаження
перевірка акумулятора автомобіля і поза ним (вибір меню)
вхідна напруга: 6В~16В
✅ Стандарти електропостачання
CCA 100-2000
JIS 26A17--245H52
DIN 100-1400
IEC 100-1400
EN 100- 2000
SAE 100-2000
BCI 100-2000
MCA 100-2000
CA 100-2000
Немає потреби в додаткових батарейках і акумуляторах для живлення пристрою, оскільки він отримує живлення від затискачів безпосередньо від протестованого автомобільного акумулятора.
Завдяки вдосконаленій електроніці, цей пристрій має можливості, які можна порівняти або навіть перевершити, ніж у дорогих професійних тестерів для майстерень.
Пристрій починає працювати відразу після підключення до перевіреного джерела живлення.
Виявляє погані батареї.
Захист від підключення неправильної полярності. Неправильне підключення не пошкодить тестер/акумулятор/автомобіль.
Прямий тест батареї з падінням заряду. Немає необхідності повністю заряджати акумулятор перед тестуванням.
Перевірка батареї в основному зосереджена на аналізі терміну служби шляхом обчислення її поточної ємності та ступеня споживання. Завдяки йому можна оцінити, чи потрібна заміна батареї.
Завдяки тесту ви оціните, чи акумулятор забезпечує автомобіль належним струмом під час запуску та роботи двигуна.
Перевірка заряджання дозволяє проаналізувати систему заряджання в автомобілі, щоб перевірити, чи правильна напруга в електричній системі.
та будь-які інші марки, не згадані вище, які відповідають стандарт OBD2.
Включаючи найновіші транспортні засоби, обладнані протоколами (CAN) і (UDS) з цього року.
✅ Особливості та функції:
Ідентифікація драйвера та протоколу.
Помилки читання/видалення у стандарті OBD2 / EOBD / JOBD.
Стирання елементів керування CHECK ENGINE і MIL.
Моніторинг робочих параметрів двигуна у режимі реального часу (ЖИВІ ДАНІ), наприклад: тиск наддуву, сигнал лямбда-зонда, сигнал датчика температури, витратомір, положення дросельної заслінки тощо ).
Підтримує CAN, UDS та всі інші стандартні протоколи OBD2.
Безпечний зв’язок з бортовим комп’ютером, контролером двигуна.
✅
У набір входить:
Тестер 24DIAG BS130
Кабель OBD2
Кабель із вимірювальними затискачами для AKU
USB-кабель для друку
Матеріал захисної кришки для пристрою
Паперовий посібник польською мовою
Оригінал упаковка (всередині пластиковий захист)
➡️ Додаткові функції 24DIAG BS130:
Попередній перегляд і збереження проведених тестів .
Друк завершених тестів через кабель USB, підключений до комп'ютера.
Попередній перегляд параметрів у вигляді графічної діаграми.
Дуже простий та інтуїтивно зрозумілий у використанні, високо надійний.
Повна польська мова (меню та коди помилок) .
Остання версія програмного забезпечення та переклад польською мовою.
Повна допомога під час запуску та експлуатації пристрою!
Міцний і зручний чорний корпус.
➡️Як перевірити, чи відповідає автомобіль стандарту викидів OBDII?
Система OBDII обов’язкова для автомобілів:
продано після 1 січня 1996 року в США
продано після 1 січня , 2001 р. в Європейському Союзі
продано після 1 січня 2002 р. у Польщі
дизельні автомобілі, продані після 1 січня 2004 р.
Також можливо що автомобілі, які продавалися раніше, також могли мати систему OBDII, але на той час це не було обов’язковим для виробників.
Автомобілі, обладнані системою OBDII, мають:
характерний 16-контактний роз’єм,
два або більше кисневі датчики (λ-зонди),
повинні мати наклейку з інформацією про викиди вихлопних газів, яка найчастіше розміщується під капотом або біля радіатора в більшості автомобілів. Ця наклейка містить інформацію про те, чи має автомобіль сертифікацію OBDII.
Простий факт, що транспортний засіб має характерний роз’єм, не є показником підтримки системи OBDII – усі три умови, наведені вище, мають бути виконані.