Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Engine Flush
TEC-2000 Engine Flush є унікальним композиція розчинників і дуже ефективних препаратів з мастильними властивостями. Engine Flush є одним із перших і небагатьох препаратів, які не використовують хлоровані вуглеводні, що означає відсутність шкідливих випарів під час роботи та чистіше довкілля.
TEC-2000 Engine Flush вважається одним з найефективніших і дієвих препаратів для внутрішнього очищення двигуна. Його дуже легко використовувати в будь-яких умовах. Формула TEC-2000 Engine Flush присутня на світовому ринку більше 20 років і користується відмінною репутацією серед клієнтів, які професійно працюють на автомобільному ринку.
Як користуватися?
TEC-2000 Engine Flush слід використовувати під час стандартної заміни масла. Препарат доливати в двигун, в старе масло. Двигун повинен досягти нормальної робочої температури. Після додавання препарату двигун повинен попрацювати на холостому ходу близько 10-15 хвилин (автомобіль повинен знаходитися в провітрюваному приміщенні або на відкритому повітрі, щоб уникнути отруєння вихлопними газами). Після закінчення цього часу злийте старе масло, встановіть новий фільтр і долийте нове масло.
Якщо в двигуні є такі проблеми, як: липкі кільця, нерівномірне стиснення, підвищена витрата масла або чорний дим, робота з препаратом повинна тривати близько 25-30 хвилин до заміни масла.
Унікальна комбінація дуже ефективних миючих засобів із дуже ефективним змащенням дозволяє використовувати препарат у всіх двигунах внутрішнього згоряння - бензинових, дизельних і газових . Експлуатація абсолютно безпечна для двигуна.
Дозування:
Однієї банки 375 мл TEC-2000 Engine Flush достатньо для кожні 4- 5 літрів масла.
Коли промивати двигун?
TEC-2000 Промивка двигуна Рекомендується використовувати, коли:
Якщо двигун горить масло і в результаті виходить темний або синій дим, це означає, що кільця мають стійкість до роботи і не торкаються стінок циліндра , в результаті вони пропускають масло до камери згоряння.
Якщо двигун не запускається, це може означати, що кільця пошкоджені були захоплені нагаром і зупинені в кільцевих канавках. Коли двигун працює, тиск у камері згоряння досягає нижньої частини поршня, знижує компресію в камері згоряння та видуває масло. Також існує ймовірність того, що кільця були механічно пошкоджені, таке трапляється в 1 з 10 випадків.