багатофункціональний очищувач форсунки, призначений для дизельних двигунів.
- очищає паливні форсунки, відновлює правильне розпилення палива, що впорскується, максимізує ефективність приводу.
- полегшує холодний запуск.
- значно зменшує чорний дим з вихлопної системи і знижує викиди вихлопних газів.
- продовжує термін служби форсунок і паливного насоса завдяки вмісту в них спеціальних мастильних компонентів.
- значно покращує економічність, згоряння і збільшує потужність двигуна.
- приглушує і "згладжує" роботу двигуна на холостому ходу.
очищувач інжектора Tec-2000 Diesel Injector Flush містить сильні мастильні компоненти, не висушує інжектори під час роботи, повністю безпечний.
застосування агента розблокує запечені форсунки і очищає їх, одночасно змащуючи. Очищувач форсунок значно продовжить їх термін служби.
як використовувати?Tec-2000 Diesel Injector Flush використовується для зменшення диму у вихлопних газах, найкраще подавати безпосередньо на рейку інжектора. Для цього можна використовувати універсальний апарат для очищення вприскування, пропонований рядом компаній на ринку. Процедура займає близько 20 хвилин .
основна процедура полягає в наступному:
- від'єднати паливопроводи подачі і повернення від планки
- замість заводських труб вставляємо передмови до сервісних машин для очищення форсунок і їх вільні кінці поміщаємо в Пущі з препаратом Tec - 2000 Diesel Injection Flush
- включити двигун, з цього моменту двигун працює на TEC-2000 DIC, 375 мл вистачає приблизно на 20 хвилин роботи.
- коли коробка вже порожня, вимкніть двигун
- від'єднайте Сервісні дроти
- вставте заводські дроти
очищення завершена, проте в разі часткового ефекту або особливо сильно забруднені форсунки, рекомендується повторити всю операцію.
після виконання вищевказаних дій запустіть двигун на холостому ходу приблизно на 20 хвилин.
останнє з рішень, Якщо жоден з перерахованих вище варіантів не застосуємо.
ви повинні вставити кінець всмоктувальної труби від паливного насоса транспортного засобу в банку Tec-2000 Diesel Injector Flush, в той же час труба "back to Tank" також повинна бути вставлена в банку. Двигун повинен працювати до тих пір, поки вміст банки не буде майже спорожнено. Щоб отримати кращі результати на двигунах з великим пробігом, ми рекомендуємо продовжити процедуру ще на 20 хвилин, використовуючи додаткову банку з дизельним уприскуванням Tec-2000 об'ємом 375 мл.< / п>