остерігайтеся підробок !!!
ми є офіційним дистриб'ютором Go Fast Bits Ласкаво просимо на сайт www.gofastbits.pl !!
ми пропонуємо повну технічну підтримку при складанні, на складі запасних частин до пропонованих нами клапанів.
рішення DV + GFB не може бути простіше використовує заводську соленоїдну котушку для безшовної інтеграції замінює пластикові деталі клапанів металом для забезпечення надійності і довговічності – особливо важливо в налаштованих двигунах GFB розширює лінійку DV + за допомогою прямого рішення для поганого Заводського розподільного клапана, використовуваного в багатьох європейських автомобілях. Сама котушка соленоїда від встановленого на заводі клапана чудова-ЕБУ відкриває її швидше, ніж будь-який пневматичний клапан, так навіщо її замінювати? Однак слабким місцем є сам клапанний механізм. DV + від GFB вирішує цю проблему, замінюючи деталі клапана анодованим алюмінієвим корпусом, оснащеним латунним поршнем, обробленим відповідно до точних допусків. Кінцевим результатом є більш різка реакція дросельної заслінки, блискавичний запуск клапана і підтримання наддуву. Прочитайте все про історію DV + нижче. Продукти інших виробників вимагають заміни всієї системи на традиційний пневматичний клапан або включають електромагнітний клапан з перемикачем. Ці підходи призводять до непотрібних витрат та додаткових деталей (у деяких випадках потрібні довгі вакуумні лінії, монтажні кронштейни тощо).). Всі ці додаткові елементи роблять продукт повільніше, менш чуйним, більш дорогим і вимагають більше часу для установки. З іншого боку, рішення GFB DV + більш чуйне, дешевше, простіше в установці і не викликає стрибків напруги / тріпотіння турбо компресора. О, і це також не вимагає інших пружин або частих перебудов.
- Mini Cooper N14 Engine R55/56/57 (2006- 2010)
- Citroën DS3-5 1.6 THP 155 (2010-2012)
- Citroën C4 1.6 THP (2009)
- Peugeot 207 1.6 16V (2006 on)
- Peugeot 308 1.6 16v (2007 on)
- Peugeot 508 1.6 THP (2010)
- Peugeot RCZ 1.6 16v (2010)