Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Корпус лампи виконаний у вигляді пластикового пістолета. Всередині корпусу знаходиться ксенонова лампа з електронною системою запуску і простою оптичною системою у вигляді фокусуючої лінзи і рефлектора. Імпульси, що керують роботою лампи, беруться від системи запалювання. Лампа живиться від автомобільного акумулятора.
Лампа використовується для перевірки та регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах. Правильна установка моменту запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна при мінімальній питомій витраті палива. Для правильної роботи двигун внутрішнього згоряння вимагає відповідної кількості палива, повітря та електричної іскри, яка запалює суміш в оптимальному положенні поршня в циліндрі. Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказуючи кут запалювання в градусах по відношенню до верхньої точки повороту (ВМТ) положення поршня в циліндрі. Зазвичай це кілька градусів до ВМТ. Порівняння градуйованої шкали на картері зчеплення з міткою на маховику зчеплення в світлі стробоскопічної лампи дозволяє визначити кут випередження запалювання при працюючому двигуні.