STEEL SEAL 473ml ремонт прокладки головки

STEEL SEAL 473ml ремонт прокладки головки

Що Ви шукаєте?

STEEL SEAL 473ml ремонт прокладки головки

В наявності
Код товару:
13305473141
3300,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
STEEL SEAL 473ml ремонт прокладки головки

простий засіб в рідкому розчині для перегоріла прокладки головки. Сумісний з більшістю типів охолоджуючих рідин і транспортних засобів з рідинною системою охолодження.

Steel Seal™ виправить всі види несправностей прокладки головки. <вулик>

  • перегорілі прокладки головки
  • Спотворені головки циліндрів
  • тріснуті блоки
  • опущені гільзи циліндрів
  • сумісний з більшістю видів охолоджуючих рідин і транспортних засобів з рідинною системою охолодження .

    Steel Seal™ працює на всіх типах транспортних засобів, включаючи автомобілі, Мотоцикли, автобуси, пікапи, автомобілі 4x4, трактори, вантажівки і човни.

    чи справді STEEL SEAL™ працює?

    Steel Seal ™ користується великим визнанням, про що свідчить величезна кількість постійних клієнтів, а також численні галузеві нагороди.

    ми не стверджуємо, що Steel Seal™ виправить будь-яке пошкодження прокладки головки. Іноді це може бути занадто серйозним.

    скільки пляшок STEEL SEAL™ вам знадобиться?

    автомобілям з двигунами об'ємом до 2,5 літрів потрібна тільки одна пляшка Steel Seal™, моторам 2,5 - 4,0 літра-дві, а моторам більше 4,0 літрів-три пляшки продукту.

    розмір двигуна пляшки

    • до 2,5 літрів 1
    • до 4,0 літрів 2
    • більше 4,0 літрів 3

    чи може STEEL SEAL™ заблокувати або засмітити систему охолодження мого автомобіля?

    Steel Seal ™ не блокує і не забиває систему охолодження. Він також не завдає ніяких пошкоджень автомобілю. На відміну від інших продуктів з аналогічними властивостями, Steel Seal™ не містить волокнистого матеріалу. Навпаки, він заснований на термохімічному процесі зв'язування для герметизації витоку в пошкодженій прокладці головки.

    як використовувати STEEL SEAL™?

    ремонт перегорілої прокладки головки в три простих кроки...

    1. Переконайтеся, що двигун холодний, і зніміть кришку радіатора. Налийте Steel Seal™ прямо в радіатор і знову встановіть кришку, добре затягнувши її. Примітка: Якщо у вас немає кришки радіатора, налийте рідину прямо в розширювальний бачок.

    2. Встановіть нагрівання та повітродувку на максимум. Запустіть двигун і збільште температуру в автомобілі. Після того, як автомобіль досягне робочої температури, залиште його на 30 хвилин. Вимкніть автомобіль і дайте йому повністю охолонути. При необхідності долийте охолоджуючу рідину / воду, після чого щільно затягніть кришку радіатора.

    3. Залиште Steel Seal™ в системі і керуйте автомобілем як зазвичай.

    додаткові примітки: якщо ви вводите Steel Seal™ через розширювальний бачок, переконайтеся, що в ньому достатньо місця, щоб Steel Seal™ потрапив безпосередньо в систему охолодження, а не залишився тільки в розширювальному бачку.

    для досягнення найкращих результатів:

    - якщо ви вже пробували інші продукти нижчої якості, промийте систему охолодження чистою водою, попередньо від'єднавши нижній шланг радіатора.

    - не використовуйте промивний агент. Після Промивання системи знову підключіть нижній шланг радіатора.

    додаткові інструкції в разі зворотного тиску:

    наступні інструкції призначені для людей, у яких є проблеми з великою кількістю зворотного тиску в системі охолодження, зазвичай проявляються у вигляді бульбашок і бульбашок повітря в розширювальному бачку або через повітря, що проходить через кришку радіатора.

    інструкції для професійних механіків:

    - знайдіть циліндр, що викликає булькання в розширювальному бачку або протитиск (знімайте свічки запалювання по одному, поки булькання не припиниться і бульбашки повітря не зникнуть).

    - перед запуском двигуна витягніть свічку запалювання або форсунку з циліндра, через яку в розширювальному бачку булькало або створювалося протитиск. Якщо можливо, від'єднайте лінію інжектора від цього циліндра. Це обмежить кількість незгорілого палива, що надходить у камеру згоряння.

    - виконайте крок № 2 (Як в інструкції вище)але зі свічкою запалювання / інжектором. Коли двигун автомобіля охолоне, встановіть всі деталі на місце і знову запустіть двигун, щоб переконатися, що бульбашки припинилися.

    інструкції для тих, хто не займається механікою транспортних засобів:

    - якщо ви не можете знайти свічку запалювання / інжектор, що відповідають за зворотний тиск, запустіть двигун при більш низькому рівні охолоджуючої рідини (до верхньої частини сердечника радіатора) і при знятій кришці радіатора або при знятій кришці розширювального бачка при ледь видимої рідини.

    Scroll To Top