Для тих, хто не любить багато читати - відскануйте QR-код і подивіться станції Freddo в дії
НАВЧАННЯ ПРО ФТОРІВНІ ГАЗИ
Закон від 15 травня 2015 року про речовини, що руйнують озоновий шар, і деякі фторовані парникові гази вводить у польське законодавство низку постанов ЄС і директиву, яка передбачає обов'язковість проходження навчання щодо вилучення контрольованих речовин і фторовмісних парникових газів із систем кондиціонування повітря в певних транспортних засобах.
Навчання є обов'язковим для кожної особи, яка збирає холодоагент із систем кондиціонування повітря, вибіркові перевірки проводяться в майстернях і на станціях технічного обслуговування.
Після завершення навчання кожен учасник отримує «Сертифікат про проходження навчання», дійсний безстроково, який визнається в усьому Європейському Союзі.
Обов'язкове навчання з відновлення контрольованих речовин і фторовмісних парникових газів для операторів систем кондиціонування повітря.
Станція кондиціонування повітря Freddo 2022
Ви вирішуєте, які автомобілі обслуговуватимете
R134a чи 1234yf?
Польська думка - італійське виробництво
Технічні дані:
Тип холодоагенту: R134a
Потужність компресора: 900 Вт
Робочий цикл: автоматичний/ручний
Вакуумний насос: 100 л/хв
База даних: так
БЕЗКОШТОВНЕ ОНОВЛЕННЯ ДАНИХ
Кінцевий вакуум: 0,2 Мбар/20 Па
Дисплей: графічний LCD 128x64
Газовий бак: 10 кг
Принтер: так
Клапани: ручний
Нагрівальний ремінь циліндра: так
Блокування ваги: так
Вивільнення газів, що не конденсуються: автоматичний
Точність ваг для зважування холодоагенту: ±5 г
Розміри: 51x48x84 см
Вага нетто/ брутто: 55/65 кг
3 м кабелів
Переваги нашої станції:
обслуговування польською мовою
дуже інтуїтивно зрозуміле та просте управління
готовність до мобільної роботи - металевий корпус, посилена рама , замок ваги, можливість подовження кабелів
принтер у стандартній комплектації
додатковий вентилятор
великий, читабельний РК-дисплей
база даних легкових автомобілів , вантажівки та сільськогосподарська техніка
підтримка гібридних та електромобілів
можливість перевірки роботи системи кондиціонування в обслугованому автомобілі
один із найважливішими перевагами є оснащення підігрівом ременів безпеки
Станція повністю готова до мобільної версії
можливість подовження кабелів від 3-10 метрів
металевий корпус; трубопроводи
замок шкали
НАГРІВАЛЬНИЙ ПОЯС
Коли станція виконує вакуум, нагрівальний пояс автоматично включається. Таким чином, він нагріває холодоагент, зібраний в балоні. Підвищення температури від 20-40°C викликає підвищення тиску від 5,5 до 9 бар.
Це значно впливає на заповнення холодоагентом системи кондиціонування. Особливо навесні та восени, коли температура нижча.
Більшість станцій середньої ціни не мають цієї опції.
СТАНДАРТНИЙ ПРИНТЕР
можливий друк сервісного звіту для клієнта
ДОДАТКОВИЙ ВЕНТИЛЯТОР
відповідає вимогам ЄС щодо газу R1234yf
ВЕЛИКИЙ, ЧИТАТЛИВИЙ
РК-ДИСПЛЕЙ
з піктограмами, завдяки яким ви можете розпізнати поточний процес
МЕТРИ ТИСКУ
Манометри високого та низького тиску, відкалібровані в «бар» та °C, значно полегшують роботу сервісу.
Зелений фон на HP і LP — це контрольні діапазони, коли компресор працює в системі кондиціонування.
Центральний манометр показуватиме тиск холодоагенту безпосередньо в балоні. Ми помітимо підвищення тиску під час вакуумування (час роботи нагрівальної стрічки)
СЕРВІСНІ ЦИКЛИ:
База даних - багата база даних, що містить легкові автомобілі, вантажівки та, за бажанням клієнта, сільськогосподарські машини, база даних постійно оновлюється
Ручний режим - дозволяє вводити всі параметри, такі як час вакуумування, кількість нафти та газу вручну, завдяки цьому режиму ми можемо виконувати кожен етап окремо.
Автоматичний режим - дозволяє завершити весь процес обслуговування в автоматичному режимі
Всмоктування - пристрій звільняє систему кондиціонування від газу.
Вакуум – пристрій створює вакуум у системі для осушення системи.
Вакуумний тест - пристрій перевіряє герметичність під вакуумом
Заповнення маслом - пристрій вводить масло в систему
Заповнення холодоагенту - пристрій заповнює систему холодоагентом, після цього етапу ми можемо перевірити тиск на манометрах і надрукувати звіт.