Мастило Red Line CV - 2 RD-80401

Мастило Red Line CV - 2 RD-80401

Що Ви шукаєте?

Мастило Red Line CV - 2 RD-80401

В наявності
Код товару:
13410986311
2416,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

мастило Red Line CV-2 RD-80401

мастило CV-2

перевершує кращі звичайні або синтетичні мастильні матеріали і мастильні матеріали

витримує екстремальні температури і тиску в підшипниках коліс і шарнірах

відмінна високотемпературна стабільність, захист від екстремального тиску і водостійкість

використовується в різних областях застосування від -73 °C до 260°C C (від -100°F до 500°f)

сильна стійкість до окислення і корозії, низьке випаровування, стійкість до розділення масла і мінімальний вплив на гумові ущільнення

містить органічний молібден для змащення шасі і промислового обладнання, що працює при високих температурах/високих швидкостях.

синтетична плинність дозволяє збільшити термін служби підшипника до 200%.

темніє під впливом високої температури - це не робить негативного впливу на продуктивність.

для зручності доступні в різних упаковках.

використовується багатьма провідними конструкторами, інженерами та техніками двигунів у Формулі 1, GP2, Формулі 3, NASCAR, NHRA та WRC.

Lubricant 4-Ball Wear Load/Wear Index

(ASTM D-4172B) (ASTM D-2783)

Red Line CV-2 0.46 71.1

Son Grease - m 0.50 41.9

Son Moly Grease - a 0.78 38.4

GM wheel bearing Grease 0.71 36.6

Мастило 4-ball weld Drop Point

(ASTM D-2783)

RED LINE CV-2 400 кг >800°f

son grease - m 2 200 кг 485°F

son moly grease - a 315 кг 515°f

GM Wheel Bearing Grease 250 кг 525°f

property CV-2 grease

NLGI grade #2

NLGI service GC-lb

thickener non-soap

fluid type thermally-stable Synthetic

useful temperature range -100°F до 500°F

Color Red

dropping point, >800°f

індекс зносу навантаження 71.2

4-ball wear scar diameter (red), 40 кг 0.46 мм

water washout @ 105°F 1%

evaporation loss, 22 hrs @ 350°F 4%

Oil Separation, 30 hrs @ 350°F 5%

oxidation stability, 500 hrs @210°F, ∆PSI 1.75 (12 кПа)

Rust Test, ASTM d1743 pass

Мастило CV-2 Red Line призначена для використання при екстремальних температурах і тисках, які виникають у високопродуктивних колісних підшипниках і шарнірах.

завдяки чудовій стабільності при високих температурах, захисту від екстремальних тисків і водостійкості, він перевершує навіть кращі звичайні і синтетичні мастила.

мастило Red Line CV-2 може широко використовуватися при температурах від -73 °C до 260°C (від -100°F до 500°f), забезпечуючи хорошу стійкість до окислення і корозії, низьке випаровування і поділ масла, а також мінімальний вплив на гумові ущільнення.

виняткова стійкість до екстремальних тисків і плинності синтетичного масла дозволяє збільшити термін служби підшипників з 200% до 800%.

мастило Red Line CV-2 містить червоний молібден і є кращою мастилом, ніж мастила з дисульфідом молібдену.

мастило Red Line CV-2 також може використовуватися в промислових додатках, таких як високотемпературні підшипники генератора, високошвидкісні Шарикопідшипники, черв'ячні передачі, сервоприводи, а також в додатках, де вібрація може викликати надмірний знос і корозію.

мастило Red Line CV-2 Grease зберігає свою сталість і продуктивність в умовах високих температур і високого тиску протягом тривалого часу, що забезпечує кращу мастило компонентів.

мастило Red Line CV-2 Після використання при високій температурі злегка темніє; це потемніння не робить негативного впливу на роботу мастила.

хоча Red Line CV-2 сумісний з невеликими кількостями різних мастильних матеріалів на нафтовій основі, завжди рекомендується ретельно очищати стару мастило, щоб усунути абразивні частинки і мінімізувати ризик несумісності мастила.

2270km і 2200nm-такою потужністю пишається наш demo Car Tsunami Bimoto Calibra, найшвидший двомоторний автомобіль в світі! Автомобіль, створений для гонок на 1/4 милі на частинах FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і протягом декількох сезонів оцінювався на найвищих щаблях подіуму. Ці факти підтверджують високу якість і довговічність наших деталей.

наші частини використовує сувора передня частина польського і Європейського дріфту: Павло Trela (Opel GT 870KM), Бартош Ostalowski (Nissan 200SX 1000KM), Адам Zalewski (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200SX 750KM), Петро Козловські (BMW e30 600KM), Гжегож Hypki (BMW e30 650KM), Павло korpuliński (BMW E82 800km), Войцех ГВОЗДЕВИЧ (BMW E36 700km), Мацей Яркевич (Toyota Supra 750KM) і багато інших!

завдяки нашим компонентам багато гонщиків завоювали чемпіонські титули в основних лігах як польських (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і світових (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).

Scroll To Top