| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
Проблема: Важке перемикання/пропуск передач.
Причина: забруднення, воскові відкладення, що перешкоджають роботі коробки передач, використана трансмісійна олива не забезпечує формування належного мастильного шару, недостатні властивості в умовах високого тиску тощо.
У разі важкого перемикання передач можна розрізнити дві ситуації: зупинене перемикання та/або важке перемикання
передач.
Залипання під час перемикання передач:
Масло не може підтримувати належний мастильний шар, що призводить до тертя металу об метал. Це трапляється, наприклад, коли злегка зношені вилки перемикання передач, ковзні втулки та напрямні створюють люфт між елементами коробки передач при невеликому нахилі. Це також стосується компонентів з високим навантаженням, які мають люфт через знос і/або вібрацію, і де мастильна плівка видавлюється через високу швидкість обертання або високе навантаження.
Важке перемикання передач:
Конічні синхронізатори, які найчастіше використовуються, мають синхронізаційні кільця з крихітними ребрами, призначені для якнайшвидшого проникнення в масляний шар і контакту з конічною частиною з'єднаний вал і синхронізація двох окружних швидкостей. Через старіння та/або підкислення трансмісійного масла відокремлюються його найважчі частини: смола, лак і гума. Лак осідає у вигляді відкладень, наприклад, між ребрами кілець синхронізатора, які повністю заповнюються. Таким чином, поверхня кілець синхронізатора значно збільшується, тому вони не проходять через масляну плівку так швидко, як повинні. Водій зазвичай скаржиться спочатку на важку роботу коробки передач, потім на металевий звук скреготу шестерень при швидкому перемиканні передач.
Рекомендована процедура:
1. Додайте 1 x New Generation Motor Flush до брудної трансмісійної оливи, нагрітої до робочої температури. Якщо необхідно, видаліть відповідну кількість масла
перед додаванням засобу для промивання двигуна нового покоління. Підніміть машину домкратом, щоб колеса могли вільно обертатися. Увімкніть двигун і перемикайте передачі на 15-20 хвилин, працюючи на низьких обертах. Ви не можете керувати автомобілем протягом цього часу
2. Замініть оливу та додайте 1 x Forté Automatic Transmission Treatment і 1 x Forté Diff & Gear Treatment до нової оливи
Додавання Forté На відміну від нової обробки масла та зубчастих передач, ми підвищуємо стійкість масла до зсуву, збільшуємо масляну плівку і, таким чином, покращуємо роботу коробки передач під високими навантаженнями. Масло матиме вищу в'язкість і більший опір випаданню шестерень під високими навантаженнями. Це гарантує усунення несправності та запобігає її появі в майбутньому.
Додавання засобу для обробки автоматичних коробок передач Forté необхідне для нейтралізації негативного впливу старого масла, що залишилося в коробці передач, для пом’якшення гумових ущільнювачів і запобігання утворенню лаку. Якщо на певних швидкостях з коробки передач або диференціала чути неприємні звуки, це часто спричинено викидом масла між шестернями трансмісії, що створює простір і, отже, шум. Коли Forté Diff & Gear Treatment додається до трансмісійної оливи, шум зменшується або повністю усувається.