шолом Supertech M10 є результатом більш ніж 5 років розробки, підготовки і тестування у співпраці з кращими гонщиками, щоб запропонувати найбезпечніший захисний шолом для бездоріжжя з великою кількістю деталей, які забезпечують чудовий комфорт, вентиляцію і оптимальну вагу. Шолом S-M10-це перший шолом, розроблений і випробуваний в новому центрі розробки ALPINESTARS, метою якого є розробка мотоциклетних шоломів. Версія, сертифікована ECE22.06, зазнала подальшого інтенсивного розвитку, що було відображено в модифікаціях та вдосконаленнях, недоступних в оригінальній версії ECE22.05. Конструкція: багатокомпонентне покриття із зовнішнім шаром з відібраного вуглецевого волокна 3K.окремі 3 шари матеріалів покриття відіграють особливу роль в передачі і поширенні ударних сил на внутрішнє ядро з ПОЛІСТЕРЕНУ EPS. Зовнішній шар з вуглецевого волокна високої щільності 3k забезпечує чудову жорсткість, ефективний розподіл і розподіл поглинається енергії шарами. Другий шар з паралельним розташуванням вуглецевих волокон забезпечує виняткову радіальну жорсткість, запобігає деформації і тиск, але в той же час забезпечує контрольоване відхилення, необхідне для зменшення переданої ударної енергії. Третій шар містить арамідні волокна, що забезпечують захист від проникнення перешкоди через оболонку. Шари з'єднуються добірною сумішшю епоксидної смоли, яка попередньо готується на поверхні окремих шарів від виробника матеріалів. Процес з'єднання шарів і затвердіння відбувається у високотемпературній вакуумній печі. Оболонка перевищує значення, необхідні стандартом затвердження ECE та DOT, і відповідає значенням для гонок, охоплених FIM. 28 вентиляційних портів, включаючи 18 впускних і 10 випускних отворів для максимального повітрообміну і високої повітропроникності. Перероблений дизайн нижньої частини шолома зі зміненою формою передньої вентиляції і доданими адаптерами з напівм'якого пластику для додаткового захисту і розподілу ударної енергії при використанні разом із захисниками шийного відділу хребта. Доступно в 4 різних розмірах корпусу (XS-S/M / L / XL-2XL). Внутрішня серцевина з ПОЛІСТЕРЕНУ EPS з 4 різними щільностями складається з декількох частин. Кожна з частин має різну міцність і щільність матеріалу. Відповідно до цих характеристик він навмисно поміщається в шолом. Безпека: знижений профіль шолома і більш м'який поділ в бічних частинах підсилюють захист ключиці. Система кріплення з подвійними d-кільцями з нержавіючої сталі гарантує, що шолом надійно закріплений на голові і надійно і швидко розстібається. Форма нижньої частини сумісна з шийними протекторами BNS. Система MIPS для зменшення обертальних ударних сил і пов'язаної з цим запобігання черепно-мозкових травм компонентів внутрішньої частини шолома. Вінір з системою швидкого вилучення ERS. Поточна версія має на 46% кращі результати прямих краш-тестів з нормальною швидкістю падіння вище меж норми. Для повільної швидкості падіння поточна версія має на 23% кращі результати прямих краш-тестів вище меж норми. Для прискореної швидкості падіння поточна версія має на 28% кращі результати прямих краш-тестів вище меж норми. При обертальному ударі під кутом, відмінним від 90°, поточна версія має на 76% кращі результати вище меж норми. Шолом сертифікований CE відповідно до стандарту ECE22.06. Система регулювання внутрішньої частини шолома a-HEAD: запатентована система a-HEAD використовується для найкращого індивідуального налаштування висоти і окружності внутрішньої частини, а також кута установки положення шолома на голові. Три положення регулювання верхньої частини підкладки шолома дозволять більш точно закріпити верхню частину навісу. Простір між регульованою частиною і сердечником EPS забезпечує кращу вентиляцію у верхній частині внутрішньої частини шолома. Система внутрішнього регулювання положення козирка шляхом регулювання положення шолома на голові. Запатентований механізм кріплення козирка і швидкого від'єднання козирка в разі падіння. Внутрішня щока з системою безпеки швидкого зняття щік (система ERS) і підготовкою до системи EJECT (зняття шолома з голови за допомогою повітряної кулі, використовуваного під час гонок Американської асоціації мотокросу AMA). Основні переваги продукту: вентиляція і внутрішня частина шолома є результатом випробувань температурних карт шолома, завдяки яким була відрегульована форма, кількість і положення вентиляційних отворів. Аеродинамічно оптимізований козирок із запатентованою системою швидкого від'єднання козирка в разі падіння недавно з подовжувальним адаптером козирка, який забезпечує підвищений захист від відлітає бруду, каменів і покращує тертя від падаючого сонячного світла. Комфортний інтер'єр з системою a-HEAD, що нагадує функціональну систему вентиляції шолома. Повністю знімна набивка з текстильними панелями, змішаними з волокнами Coolmax® (сприяє кращій повітропроникності, швидкому висиханню і відведення поту)і антибактеріальними волокнами Talent Yarn. Ремінець для кріплення має ширину 26 мм для кращого комфорту. Виготовлений з поліестеру, ніжний при контакті зі шкірою і застібається подвійними кільцями dd. Велике дзеркало сумісне навіть з найбільшими типами окулярів для мотокросу на ринку. Підготовка з водопропускними трубами для направлення шланга гідробагів з обох сторін під щоками інтер'єру. Знімний носовий дефлектор. Заглушки з підготовкою для навушників комунікаторів. Добре миється і довговічне покриття для шолома TPE. Запасний козирок і зручна текстильна сумка в комплекті. Щоки товщиною + 5 мм для більш точної підгонки шолома доступні як частина аксесуарів. Вага шолома ±1260 г для розміру M, ±1310 г для набору нижніх щік і ±1370 г включно. Подовжувач адаптера козирка.е>
Стан | Новий |
---|