ШЛАНГ ШЛАНГ З МАНОМЕТРОМ COOL5 / FreezeEco (Тип A - 11,5 мм) використовується для заправки кондиціонера холодоагентом, що міститься в балончиках (див. інші наші аукціони).
Для доливання холодоагенту в систему кондиціонування необхідний шланг з манометром. Після підключення до клапана низького тиску (LP) ми можемо прочитати значення тиску на манометрі. Найважливіше те, що кабель багаторазовий, тому ви купуєте його лише один раз і використовуєте щоразу, коли заправляєте кондиціонер.
Після перевірки багатьох шлангів за допомогою манометра, цей виділяється як найкращий вибір з кількох причин:
✅ Він повністю герметичний і не пропускає газ проходити через роз’єми.
✅ Після багатьох місяців використання не змінює своїх властивостей і не протікає.
✅ Він простий у використанні .
✅ Він універсальний, підходить до будь-якого порту LP. Для деяких автомобілів, вироблених після 2016 року, можуть знадобитися адаптери HP-LP і адаптер YF.
Підходить для банок із зворотним клапаном від:
✅ Cool5
✅ FreezeEco (Тип A)
✅ AC FIX
✅ EasyKlima
✅ AC DOCTOR
✅ ClimaSet
✅ AC to Go
✅ інші з розміром підключення 11,5 мм
Маркування на манометрі:
Колір БІЛИЙ – діапазон 0-25 PSI : надто низький тиск в установці. Вам потрібно поповнити коефіцієнт кондиціонування повітря.
Колір ЗЕЛЕНИЙ – діапазон 25-55 PSI : належний, відповідний тиск в установці. Система має правильні параметри.
Колір ЧЕРВОНИЙ - вище 55 PSI : надто високий тиск у системі. Їх слід знизити до належного рівня.
Пам'ятайте, що тиск у системі кондиціонування повітря, який показує манометр, змінюватиметься залежно від температури навколишнього середовища - чим вона тепліша, тим вище значення в діапазоні, яке ми повинні підтримувати.
ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ НАБОРУ COOL5 / FREEZEECO 235g, це неймовірно просто:
У шлангу в клапані з голкою максимально втягніть голку назад (обертаючи ручку ліворуч).
Під'єднайте шланг із манометром до каністри.
Запустіть двигун автомобіля та кондиціонер (AC - замкнутий режим, максимальна потужність, найнижча температура).
Під’єднайте шланг із манометром до клапана низького тиску LP у транспортному засобі та помістіть ємність клапаном вниз.
Виміряйте тиск в установці.
Поверніть ручку вправо, голка перемістить зворотний клапан, який дозволить потік газу.
Припиніть заряджання, коли стрілка манометра буде в зеленій зоні, що становить від 25 до 40 PSI.
Від'єднайте шланг від електропроводки автомобіля та замініть гайку на шлангу низького тиску автомобіля.
Залиште автомобіль із запущеним двигуном і налаштуваннями кондиціонера, як у пункті № 3, ще на кілька хвилин.
Приблизно через два тижні повторіть пункт № 5, тобто перевірте тиск у системі та повторіть описані вище кроки.
Важливо! Наш кабель із манометром сконструйований таким чином, що ви не помилитесь, він підходить лише для з’єднання LP (11 мм), тож вам не доведеться турбуватися про підключення пристрою до неправильного порту. Якщо ви не знайдете порт LP у своєму автомобілі, є винятки, які потребують придбання адаптера.
Приклади автомобілів, для яких потрібен редуктор/адаптер LP/HP: Audi A4 B4 1994, Ford Fiesta 2007, Ford Galaxy 2009, Ford Transit 2009, Kia Ceed 2007, Nissan Qashqai 2015 і 2016, Mazda 2015 , Mitsubishi Colt 2006, Renault Laguna 2, Renault Mégane 2, Renault Trafic 2, Renault Clio 2, Renault Espace 2, Renault Master 2, Renault Scenic 2, Renault Vel Satis 2, Ford S-Max 2009.
Подивіться, як легко заряджати холодоагент за допомогою набору FreezeEco (відео на YouTube):
https://www.youtube.com/watch?v=JciLMcHY5bQ
Для автомобілів, випущених після 2016 року. Необхідно придбати адаптер YF, який можна знайти на інших аукціонах. Підключаємо його до синього роз'єму, потім до порту LP в машині.