8203 - Кришка шарніра всередині ALFA ROMEO 147, 159, MITO

8203 - Кришка шарніра всередині ALFA ROMEO 147, 159, MITO

Що Ви шукаєте?

8203 - Кришка шарніра всередині ALFA ROMEO 147, 159, MITO

В наявності
Код товару:
13338322146
2071,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом VKJP 8203
Номери замінних деталей FEBI BILSTEIN 100400, FEBI BILSTEIN 100401, FEBI BILSTEIN 44151, FEBI BILSTEIN 44152, LÖBRO 305061, LÖBRO 305739, LÖBRO 305756, Multiparts 21-990429, SERCORE 06K612, SERCORE 06K687, SERCORE 06K692, SERCORE 06K895, SPIDAN 25545, SWAG 30 10 0400, SWAG 30 10
Оригінальний номер деталі ALFA ROMEO 46308265, AUDI 3C0 498 201 A, AUDI 3Q0 498 201, AUDI 8K0 498 201 B, BMW 31 60 7 545 107, SEAT 3C0 498 201 A, SEAT 3Q0 498 201, SEAT 8K0 498 201 B, SKODA 3C0 498 201 A, SKODA 3Q0 498 201, SKODA 8K0 498 201 B, VW 3C0 498 201 A, VW 3Q0 498 201, VW
Опис

у нашому магазині ви купуєте оригінальні деталі, законного Походження ! зробіть ставку на досвідченого продавця !

предметом пропозиції є: кришка шарніра всередині ALFA ROMEO 147, 159, MITO; AUDI A3, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q3, Q5, TT; BMW X5, X6 1.4-4.8 04.01-

пропозиція застосовується: 1 шт / 1 комплект

виробник: SKF

каталожний номер:7316576144981 < /B >

стан: товар оригінальний, абсолютно новий і упакований.

Специфікація продукту наведена вище на вкладці "технічна специфікація продукту"
компанія SKF була заснована в 1907 році в Швеції. Перший рік роботи приніс компанії збитки, що перевищують 5000 крон, проте невдалий результат не збентежив її директора, інженера Свена Вінгквіста, винахідника саморегулюючого шарикопідшипника. Вже через два роки були відкриті філії компанії в Німеччині, Франції та США, а її представники діяли на п'яти континентах. У 1910 році 15% співробітників SKF працювали за межами Швеції, а через двадцять років цей відсоток зріс до 66%. Попит на продукцію скандинавських фахівців був настільки величезний, що на початку 20-х рр.заводи SKF виробляли більше 6.5 мільйонів конічних, циліндричних і сферичних роликопідшипників на рік. Завдяки інвестиціям в науково-технічну базу вчені компанії постійно вдосконалювали свою продукцію і відкривали нові рішення. У 1940 році був винайдений кульковий підшипник з радіальним упором, а через сім років формула розрахунку терміну служби підшипників, що використовується в лабораторіях SKF, стала світовим стандартом, прийнятим організацією ISO.

в даний час річний оборот концерну перевищує 60 мільйонів крон, а підшипники цієї марки встановлюються, зокрема, на автомобілі, вироблені корпораціями Daimler, Isuzu і Honda. Крім підшипників, що використовуються в двигунах, трансмісіях і підвісках, SKF також виробляє ущільнення, мастильні матеріали, електричні компоненти і високоякісні ремонтні комплекти для автомобілів європейських, азіатських і американських марок.