Ресеттер помилки для Renault Euro345 Magnum Premium DXI тахомагніт 20км

Ресеттер помилки для Renault Euro345 Magnum Premium DXI тахомагніт 20км

Що Ви шукаєте?

Ресеттер помилки для Renault Euro345 Magnum Premium DXI тахомагніт 20км

В наявності
Код товару:
14367043136
10946,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Kasownik błędów do Renault Euro345 Magnum Premium DXI tacho magnes 20km moc Kod producenta AD092

Оригінальний засіб відновлення помилок для автомобілів Renault/Volvo Euro 3,4,5

  • Виробник CF
  • Модель CF91
Kasownik błędów do Renault Euro345 Magnum Premium DXI tacho magnes 20km moc
Kasownik błędów do Renault Euro345 Magnum Premium DXI tacho magnes 20km moc EAN (GTIN) 5907222645031

Предметом продажу є найкращий на ринку вантажівка Renault Euro 2 3 4 5 - тобто Renault DXI, Magnum, Premium.

Це продукт мого бренду CF (AD090) - зареєстрований у Патентному відомстві Республіки Польща та всього Європейського Союзу.

Як це працює?

Валідатор працює як будь-який сервісний тестер у дилерському центрі Renault Truck, тобто після підключення до 16- або 12-контактного роз’єму OBD2 ( адаптер входить у комплект для 12 pin ) у вантажівці, увімкніть запалювання та натисніть кнопку -> процедура буде надіслана до всіх модулів, встановлених у автомобілі, щоб помилки були очищені приблизно через 2 секунди, тестер повідомить вас миготінням великого індикатора означає, що процедуру успішно надіслано.

Чому?

Справа з тягачами полягає в тому, що вони дотримуються дедлайну, і вони повинні заробляти гроші для боса, тому будь-яка помилка може спричинити затримку поставок, що може призвести до штрафів тощо.

У разі помилок ADBLUE після 20 годин відключення живлення у Volvo, ви не можете далі керувати трактором, просто підключіть пристрій скидання, щоб видалити помилки та 20 годин для відключення живлення враховуються знову.

Звичайно, можна піти в сервісний центр і заплатити 100-200 злотих за одноразове видалення помилки, але навіщо?

Крім того, якщо у вас є досвід міжнародних перевезень, ви напевно знаєте, що в ЄС сервісний центр не зітре ваші помилки, вони просто все відремонтують, замінять те, що зламалося, і тільки потім відпустять ваш водій їде з рахунком на кілька тисяч євро ...

тому я думаю, що водій може сам виправити помилки, швидко поїхати прямо і продовжити свій маршрут до місця призначення ... А коли він приїде на підприємство, то механіки відремонтують те, що потрібно на базі...

При їзді в Євросоюз служби підключають до трактора діагностичний комп'ютер, напр>

Англія, Великобританія, Франція, Бельгія, Іспанія, Нідерланди, Італія, а незабаром також польський ITD....

На жаль, якщо є помилки після так званого магніту, є штрафи від 2 до приблизно 5 тисяч євро....

Якщо в тракторі немає помилок --> немає підстав для виписування штрафу ;)

Валідатор також можна використовувати як засіб швидкого зчитування діагностичних кодів для стирання помилок, наприклад, у разі «пошуку та ремонту» електроніки в тракторі, наприклад, встановлення галогенних ламп , тощо, замість того, щоб вмикати ПК, підключіть тестер, просто використовуйте мій ластик у протягом кількох секунд , швидко та ефективно.

Чому я вважаю, що маю найкращий валідатор на ринку?

Він виготовлений і розроблений у Польщі, виробляється під моїм брендом, який є зареєстрованим товарним знаком у всьому Європейському Союзі, тому ви можете легально перевозити його у своєму автомобілі без жодних наслідків!!!

Наразі лише мій валідатор має процедуру, яка перевіряє, чи дійсно зв’язок встановлено та чи надіслано інформацію в автомобіль. Чи так це було, водій знає на 100%. У випадку з валідатором конкурента, ви підключаєте валідатор і повинні думати, що він спрацював... але ви не можете бути впевнені!!!

У мене є тест, щоб перевірити, чи встановлено зв'язок з автомобілем, про що водій дізнається миттєво!!!

Отже, ви є власником транспортної компанії або водієм тягача Volvo/Renault Euro 4 5 , тоді я рекомендую вам розглянути можливість придбання валідатора, який швидко окупається.

Я знаю випадки, коли деякі люди, отримавши штраф 4000 євро за 1 трактор, потім купують один на весь свій парк... Не треба бути... мудрим поляком після пошкодження... але ви можете захистити себе раніше ;)

Інші мої аукціони включають валідатори для інших марок.

Валідатор обладнано штекером OBD 2 , тобто трапецією з 2 рядами по 8 штифтів у кожному, тобто загалом 16 штифтів, і підійде на 100 % , оскільки він є стандартною розеткою в кожній новій вантажівці приблизно з 2008 року. Нижче я публікую фотографію роз’єму OBD.

Якщо ваш Renault має 3x4 контактний штекер в автомобілі до 2007 року, напишіть повідомлення після покупки, і ми надішлемо додатковий адаптер для старішого Renault 12 pin.

Kasownik błędów do Renault Euro345 Magnum Premium DXI tacho magnes 20km moc Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 0.3 kg

Наш продукт виготовлений на професійному заводі SMD - професійно спаяний, тому він прослужить багато років.  Фотографії внутрішньої частини валідатора.

Kasownik błędów do Renault Euro345 Magnum Premium DXI tacho magnes 20km moc Marka CFPL

Наш продукт продається в спеціальному тисненому чорному корпусі з нашим логотипом, який захищає пристрій, щоб він служив роками.

Комплектація:

1 шт. валідатора Renault, Volvo Euro 3, 4, 5 CF (CF90)

Проста інструкція користувача для водія.

Scroll To Top