Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
100% абсолютно новий мотоцикл з електричними ручками керма з підігрівом.
Контроль температури дозволяє підвищувати температуру під час їзди.
Удосконалена система електронного термостата не вимірює енергію, допомагаючи при тривалій роботі.
Завдяки текстурі поверхні керма, вона не ковзає та забезпечує безпечну підтримку.
Виготовлений з високоякісного пластику, зручний у використанні, міцний і ефективний.
Підходить для мотоциклів із діаметром керма 22 мм (7/8 дюймів).
Матеріал: пластик;
Колір чорний
Вихідна напруга: 12 В
Потужність: 15 Вт-35 Вт
Температура: максимальна температура 70℃, мінімальна температура 50℃
Довжина: 123 мм/4,8"
Діаметр отвору: 22 мм/0,87"
Вага упаковки: приблизно 250 г
Збірка: деталь для частин мотоцикла на 12 В з діаметром керма 22 мм (7/8")
[1] Зніміть пластикове кермо
[2] Змочіть внутрішню ліву частину керма милом, амплітуда повороту не повинна бути занадто великою під час встановлення
[3] Встановлюючи балансир на ліву ручку, відрегулюйте положення балансира так, щоб він був трохи віддалений від керма, і не натискайте на кермо під час затягування гвинтів
[4] Якщо під час використання ліве кермо ковзає по сталевій трубі, вийміть балансир і зафіксуйте його кількома краплями клею на кінці керма
[5] Провід живлення , червоний провід під’єднано до позитивного полюса, а чорний провід підключено до негативного полюса (не перевернутий)
[6] Під час встановлення лівої сторони нахили повинні бути достатньо опущені, щоб мати можливість для обертання
Примітки:
1. Було встановлено, що температуру неможливо оцінити, якщо вони підключені неправильно.
2. Будь ласка, дозвольте 1-3 мм з нашого боку через ручне вимірювання. Дякуємо за розуміння.3. Вважається, що новий тип і старий тип цього продукту залишаться випадковими і об'єднаються, що ви не заперечуєте перед розміщенням замовлення.4. Встановлюючи ліве кермо, не повертайте його занадто сильно. Налаштування передачі нагрівального дроту надмірне.
5. Для моделей із балансиром відрегулюйте положення встановлення балансира.
6. Не натискайте на кермо під час затягування гвинта, балансир трохи відокремлений від керма.
7. Якщо монтажне положення балансира не можна налаштувати, будь ласка, розгляньте прокладку між балансиром і кермом.
8. Надмірне частотне регулювання повороту перемикача на кермі та ненормальне правильне, наприклад, з’єднання нагрівального кабелю з поверхнею керма.