Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Доступно на всіх континентах (крім Антарктиди) – у 60 країнах світу.
XADO 1 Stage Maximum: Revitalizant®, що міститься в ньому, контролює фізичний процес (не хімічний), він не є добавкою до масла - масло є лише транспортним засобом до зони тертя.
Товарна група AMC (атомні кондиціонери металів) + група РЕВІТАЛІЗАНТІ та деякі хімічні продукти - виробляє> ТзОВ ХАДО <. ATOMEX + VERY LUBE Group і масла виробляються в Нідерландах дочірніми компаніями ХАДО. XADO Technology GmbH Berlin є єдиним дистриб'ютором продукції в Європейському Союзі.
Для використання в поршневих двигунах внутрішнього згоряння віком 100 років і 1 день.
Коли найкращий час для додавання? Перше масло, перший запуск і нульовий пробіг.
Чому? Тоді Revitalizant® має у своєму розпорядженні максимум металевого пилу, пилу, що є результатом механічних дефектів обробки, мінімум нано- та мікроскульптурного бруду та чудове подовження терміну служби двигуна по відношенню до зон тертя МЕТАЛ-МЕТАЛ.
Війна-
Вас, шановний споживачеві, цікавлять менше всі тести - вас цікавить безвідмовність вашого автомобіля та вимірні ФІНАНСОВІ ЕФЕКТИ для вашої кишені.
Я ігнорую технічні значення, такі як твердість, хімічна структура поверхневого шару, термостійкість, шорсткість тощо. Я опускаю це, тому що вони ПРЯМО залежать від величини навантажень, з особливим наголосом на динаміці змін як амплітуд, так і частот. Вони також залежать від типів сплавів, які використовуються для виготовлення взаємодіючих деталей.
Що ви отримуєте, застосовуючи AMC Maximum 1 Stage підготовки до двигуна вашого автомобіля:
2D - коефіцієнт ковзання: 1,1 - простіше та швидше масло тече, що забезпечує миттєве змащення з одночасним зниженням споживання енергії . = 1,2. 1.1.1 – швидше розгін до відсічення. 1.1.2 - рівномірна робота в усьому діапазоні обертів 1.1.3 - збільшення крутного моменту та потужності 1.2.1 - зниження витрати палива 1.2.2 - зменшення об'єму вихлопних газів 1.2.3 - каталітичний нейтралізатор. і термін служби DPF/FAP збільшується.
2. Ревіталізант® : 2.1 - значне зміцнення поверхневих шарів, навантажених тертям 2.1.2 - значне зниження швидкості зростання зносу внаслідок тертя (норма) 2.1 .3 - відмінне розширення ресурсу, практичне усунення т.зв капітальний ремонт. 2.2.1 – ідеальне , взаємне прилягання фрикційно взаємодіючих частин 2.2.2 – підвищення тиску стиснення до заводських налаштувань включно 2.2 .2.1 – відновлення крутного моменту та потужності. довготривала стабілізація 2.2.2.2 – оптимізація витрати палива – зменшення витрати 2.2.2.3 – зниження вібрацій 2.2. 3 – значне зменшення потоку вихлопних газів із камери згоряння в картері двигуна 2.2.4 – значне зменшення моторного масла споживання на згоряння” 2.2.4.1 – значне зниження частки спаленого масла у вихлопних газах 2.2.4.1.1 – чудове збільшення ефективності каталітичних нейтралізаторів і DPF/FAP 2.2, 5.1 – зменшення частки масляного туману , що протікає через EGR 2.2.5.2 – як 2.2.3.1.1 і, отже, ще менша частка у вихлопних газах 2.2.6 – помітне підвищення тиску масла і стабільне його потік 2.2.6.1 - баланс надходження масла балансує вихідний обсяг, регулятори зазорів клапанів замовкають 2.2.6.2 - ланцюговий механізм замовкає - натягувачі 2.2.6.3 - оберти двигуна стабільні та рівномірні 2.2.6.4 – гідравлічні приводи клапанів фази (VVT, VANOS) – повернення до заводських параметрів 2.2.6.4.1 – як 2.2.5.3 та плавна реакція на збільшення обертів двигуна 2.3 1 – вирівнювання поверхні та заповнення дірок, ямок, подряпин 2.3.2 – як 2.2 .2.3 З додатковим зменшенням вібрацій
3. Кондиціонерні метали 3.1-створення захисного шару на тертях поверхонь за допомогою препарату високої адгезії 3.1. 1 – захист від « сухого старту » 3.1.2 – легший і швидший «холодний старт» 3.1.3 – як 2.2.4 – додаткова дія.
Десятки випробувань і досвіду, в основному в експлуатації, як на транспортних засобах, так і в промисловості (найкраще помітні) - у мене їх досить велика колекція. Найшвидший кінцевий ефект, тривалістю частки секунди, у стрілецької зброї/нарізних стволів, найдовший період стабілізації - у гідравлічних систем.
Завдання компонента № 2: комплексний, фізичний вплив на поверхні та поверхневі ШАРИ навантажених тертям взаємодіючих деталей з металу. Цей ефект істотно уповільнює знос і, отже, розширює використання механічних вузлів. Відновлює поверхневі шари в місцях мікро- та нанодефектів за допомогою стирання металу , що циркулює з маслом у зонах тертя. Ремонт дефектів механічної обробки та зносу.
Довговічність: Завдання, яке виконує revitalizant , триває приблизно до 100 000 км незалежно від кількості замін мастила в двигуні, що було показано та опубліковано на Y.T. (ТВН ТУРБО). Два рідкі компоненти видаляються. Вони можуть бути доповнені варіантом «TUNING» або «High Way».
XADO 1 Stage Maximum містить:
Графічне зображення зменшення стирання металу в пробах масла, взятих кожні кілька тисяч кілометрів. Це свідчить про «управління» цими металами в поверхневих шарах взаємодіючих деталей – заповнення нано- та мікропорожнин.
Ви можете діяти прагматично та професійно - прийняти довгострокове рішення, рішення, яке дає МАКСИМАЛЬНЕ оновлення:
Дотримуючись вищезазначених правил - ви «вижмете» 100% можливостей щодо індивідуальних характеристик зносу цього двигуна.
Кожен пакет супроводжується багатомовною інформацією, зокрема польською.
Артикул XA40212
EAN: 4820024943369