Пружина задньої підвіски KYB (Kayaba) RA5692

Пружина задньої підвіски KYB (Kayaba) RA5692

Що Ви шукаєте?

Пружина задньої підвіски KYB (Kayaba) RA5692

В наявності
Код товару:
13427460592
2233,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом RA5692
Номери замінних деталей ASHIKA ZCA5692A, BILSTEIN 36-219018, CS Germany 14.872.171, GOLD 3104290, IPSA SPS03391, JAPANPARTS GZJ5692A, JAPANPARTS ZC5692A, JAPKO ZCJ5692A, MONROE SP3950, MUBEA 90178847, NIPPARTS N5555022,
Опис
пружина задньої підвіски KYB (Kayaba) RA5692

нижче наведена деяка інформація, яка також може бути цікава при виборі пружина задньої підвіски KYB (Kayaba) RA5692:

чи потрібно замінювати пружини при заміні амортизаторів?

амортизатор і пружина завжди працюють в тандемі, виконуючи дві частини однієї і тієї ж задачі - забезпечення плавного руху і керованості. Пружина-це пружний елемент підвіски, який пом'якшує удари і нерівності, що виникають при русі по нерівних дорогах. Коли колесо потрапляє в перешкоду, воно піднімається з землі і не може бути спрямоване. Завдання пружини-якомога швидше повернути колесо в початкове положення, але при ударі по дорозі колесо відскакує від нього. Чим м'якше пружина, тим більше вона може стискатися і поглинати більше енергії. Оскільки ця енергія витрачається дуже повільно, вібрації не зникнуть надовго, підживлюються новими ударами, викликаними нерівностями на дорозі. Рішенням цієї проблеми є амортизатор, завдання якого-швидко гасити вібрації колеса.

що потрібно змінити в підвішеному стані:

підвіска може працювати належним чином тільки в тому випадку, якщо амортизатори і пружини працюють разом і правильно виконують свої функції. Пружини несуть вагу автомобіля, але їх рухи контролюються амортизаторами, тому вони залежать один від одного. Якщо пружина провисає, амортизатор, перевантажений додатковою роботою, виходить з ладу набагато швидше, в той час як пошкоджений амортизатор не може адекватно обмежити рух пружини і викликає розгойдування автомобіля.

стан пружини також впливає на зчеплення з поверхнею, ступінь негативного впливу на амортизатори і кінці тяг, а також на ефективність гальмування автомобіля.

джерела втрачають свої властивості, тому що:

  • втома металу;
  • пошкодження поверхні (тертя, каміння, повне стиснення);
  • часте перевантаження транспортного засобу або рух на надмірній швидкості по нерівних дорогах;
  • Корозія Металу (підвищена вологість, вплив дорожньої солі).

    при заміні амортизаторів найкраще замінювати і пружини, але це дорого і не обов'язково, так як деякі властивості пружин не можуть бути визначені візуально (наприклад, втома металу).

    установка нових амортизаторів в комплекті зі старими і початківцями іржавіти пружинами призведе до ремонту підвіски вдвічі і скоротить термін служби всіх компонентів підвіски. При одночасній заміні всіх деталей підвіска буде повернута в початковий стан. Додатковою перевагою є те, що частина витрат буде відшкодована за рахунок економії витрат на робочу силу в два рази.

    це залежить від вас, але пружини повинні бути замінені, коли:

    • тріщини (зазвичай тріскаються в самому верху або в нижній частині котушки);
    • видима корозія або пошкодження металу;
    • зменшена висота машини (виміряйте і порівняйте відстань між центром колеса і краєм колісної арки на всіх чотирьох колесах);
    • різниця у висоті між передньою та задньою частиною машини .

      якщо все в порядку, допускається Заміна пружин при кожній другій заміні амортизаторів.

      зверніть увагу, що демпфери і пружини повинні замінюватися парами на кожній осі < /B>, в іншому випадку різні умови призведуть до дисбалансу в підвісці, що вплине на ходові якості.

про виробника KYB:

штаб-квартира знаходиться в Токіо, Японія. По всьому світу працює понад 11 500 людей.

багаторічний досвід дозволив KYB стати провідною компанією не тільки в промисловому виробництві і подальшій розробці амортизаторів і пружин, але і в області інтегрованих систем управління транспортним засобом разом з модулем підвіски.

сьогодні кожен четвертий автомобіль у світі сходить з конвеєрної стрічки з амортизаторами KYB.

асортимент продукції KYB (Kayaba ):

  • стандартна серія амортизаторів;
  • спортивні та тюнінгові амортизатори;
  • пружини;
  • захисні комплекти (щитки і крила);
  • монтажні комплекти (верхні опори);
  • амортизатори KYB є одними з кращих амортизаторів на ринку. Їх можна віднести до преміального сегменту, хоча ціна запчастин для бюджетних автомобілів теж цілком доступна.

    виробник KYB має безліч ліній амортизаторів, хоча є тільки дві основні.

    у чому різниця між масляними і газовими амортизаторами? За відгуками більшості автовласників, масляні амортизатори "м'якше", автомобіль відчуває себе комфортніше, але більше нахиляється в поворотах і "кусається" при прискоренні і гальмуванні. Газові та масляні амортизатори жорсткіші, але забезпечують кращий контроль над дорогою та їздою. Нагадуємо, що у всіх амортизаторах, незалежно від конструкції, використовується масло, а точніше спеціальна гідравлічна рідина. У масляних амортизаторах тиск повітря атмосферний, в той час як в газо-масляних амортизаторах - як однотрубних, так і двотрубних-для поліпшення їх роботи інертний газ впорскується під високим тиском. Ось чому професіонали називають масляно-газові амортизатори "газонаповненими".

в одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. У разі невизначеності правильного вибору деталей рекомендується перевірка по VIN номеру.