Podgrzewacz powietrza - 5KW Стоянковий обігрівач Дизельний обігрівач 12V LCD

Podgrzewacz powietrza - 5KW Стоянковий обігрівач Дизельний обігрівач 12V LCD

Що Ви шукаєте?

Podgrzewacz powietrza - 5KW Стоянковий обігрівач Дизельний обігрівач 12V LCD

В наявності
Код товару:
13768156476
13350,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом Podgrzewacz powietrza
Номери замінних деталей Podgrzewacz powietrza,
Опис

ТЕХНІЧНІ характеристики:

тип автомобільного кондиціонера: опалення

тип палива: тільки дизельне паливо

Матеріал: метал і пластик

тип перемикача: РК-перемикач

потужність нагрівача: регулювання 1 кВт-5 кВт

Номінальна напруга: 12 в

витрата палива (л/год): 0,14-0,64

робоча температура масляного насоса: -40 ℃ ~ + 40 ℃

робоча температура нагрівача: -40 ℃ ~ + 50 ℃

розмір продукту: 390x153x415 мм

паливний бак: 282x138x144 мм, 5 л

колір: червоний і чорний

Сертифікація: ROHS/CE/RCM

розмір упаковки (см): 49*21*49 Вага брутто упаковки (кг): 9,78 кг

застосування

автомобіль, вантажівка, маленька вантажівка, велика вантажівка, легка вантажівка, вантажний автомобіль, вилочний навантажувач, електричний триколісний велосипед, інженерний автомобіль, RV, RV, човен, рейки, позашляховик, фургон, універсал, пікап, вантажівки, вантажівки

посилка включає в себе:

1 x один отвір Стоянковий обігрівач

1 x ЖК-перемикач

1 х джгут проводів

1 х пульт дистанційного керування (батарейки в комплекті)

1 х повітряний фільтр

1 х фіксована пластина

1 х повітряна Вихлопна труба (алюмінієва фольга)

1 х усмоктувальна Труба (алюмінієва фольга)

1 х Вихлопна труба (нержавіюча сталь)

1 х фіксовані аксесуари, встановлені як фото шоу

1 х керівництво

особливості:

1. Широкий спектр застосування

Дизельний повітряний нагрівач може використовуватися в вантажівках, човнах, автопричепах, автофургонах, туристичних автомобілях, автофургонах, караванах і всіх видах інших дизельних транспортних засобів. Дизельний повітряний обігрівач також підходить для використання в приміщенні, наприклад, на складі, на заводі і т.д.

2. Простота в експлуатації

простота установки, розбирання та обслуговування. Автомобіль можна попередньо нагріти за допомогою пульта дистанційного керування,щоб усунути іній на вікнах. У той же час пілот може регулювати об'єм масла, температуру та швидкість вітру. Радіатор оснащений комплектом монтажного обладнання для полегшення монтажу.

3. Міцний алюмінієвий корпус

камера згоряння, основа і шкала розсіювання тепла являють собою компоненти з піскоструминного алюмінію. Він інтегрально сформований, і розсіювання тепла відбувається швидко і рівномірно.

4. Швидкий нагрів і низький рівень викидів

Летюча технологія, керамічний запальник нагріває паливо, щоб випаруватися в газ і спалити його швидко і повністю. Низький рівень викидів, низька витрата палива та енергії, Підходить для тривалого часу роботи.

5. Енергозбереження

оптимізоване перетворення частоти ЕБУ може точно контролювати частоту впорскування масляного насоса і кількість впускного повітря, щоб продовжити термін служби нагрівача.

6. Зменшити шум

ефективно зменшити шум, контролюючи швидкість вентилятора, швидкість вентилятора контролюється лінійно зі збільшенням потужності, і дозуючий масляний насос приймає покращений низькочастотний імпульс з низькою вібрацією.

7. Підтримуйте постійну температуру

інтелектуальний датчик перегріву може запобігти висиханню нагрівача, а динамічний РК-дисплей чітко покаже робочий стан машини.

8. Все в одному пристрої, заощаджуючи простір і полегшуючи переміщення.

повідомлення:

* з міркувань безпеки тримайтеся подалі від легкозаймистих матеріалів.

* Зберігайте сухість, щоб не пошкодити аксесуари.

* вихлопні гази містять CO, вихлопні труби повинні бути встановлені зовні або поза транспортного засобу.

* через ручного вимірювання і різних методів вимірювання допускається відхилення в 1-3 см.

* рекомендується професійна установка.

встановіть та використовуйте примітку

1. Радіатор повинен бути підключений безпосередньо до джерела живлення, щоб струм живлення був вище 20 а, А напруга 11,5 ~ 12,8 в.

2. Переконайтеся, що впускні / випускні труби мають хорошу вентиляцію і не сильно згинаються. Принаймні 10 см (0,79 дюйма) перед повітрозабірником.

3. Установка пульта дистанційного керування при першому використанні нагрівача. А після початкової установки нагрівач повинен бути запущений в режимі перекачування палива, щоб видалити попередній перегляд з паливопроводів.

4. Захисна плівка на РК-екрані повинна бути видалена перед використанням. (просто злегка відірвіть верхній шар плівки, нижченаведену плівку не можна відірвати, інакше в Перемикач потрапить пил, що призведе до перемикання пошкодження.)

5. Будь ласка, використовуйте хорошу якість дизельного палива.

6. Вихлопні труби повинні бути встановлені зовні або зовні автомобіля.

7. Коли ви запускаєте нагрівач вперше, оскільки в масляній магістралі немає дизельного палива, нагрівач автоматично вимикається. Повторіть ці дії, щоб запустити нагрівач після вимкнення.

8. Коли ви вимкнете нагрівач, він буде продовжувати працювати, поки не закінчиться розсіювання тепла. Не вимикайте живлення примусово, інакше нагрівач буде пошкоджений.

9. Паливний насос почне перекачувати паливо приблизно через 1,5 хвилини.

Scroll To Top