| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 6 кг |
| Стан упаковки | оригінальний |
| EAN (GTIN) | 5904917361450 |
| Продюсер | XIMPLIO |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 6 кг |
| Стан упаковки | оригінальний |
| EAN (GTIN) | 5904917361450 |
| Продюсер | XIMPLIO |
Цей елемент використовується, коли недостатньо регулюється висота кулі в фаркопі. Завдяки використанню цього елемента кулі можна опускати в автомобілях з високою підвіскою або піднімати в автомобілях з особливо низькою підвіскою.
Адаптер особливо корисний у автомобілях доставки, де куля надто висока, щоб буксирувати причіп, коли автомобіль порожній.
Підходить для всіх транспортних засобів доставки з оригінальною кулькою, прикрученою до задньої балки за допомогою 4 гвинтів, і до всіх автомобілів, обладнаних фаркопом із передньою кулькою, прикрученою двома гвинтами з відстань 90 мм або для 4 гвинтів з відстанню 83x56 мм.
Якщо у вас виникли проблеми з установкою кулі на правильному рівні через занадто мале регулювання фаркопа - цей предмет саме для вас!
Цей адаптер дозволяє опустити м'яч до 168 мм!
Кулька гака має бути від 35 до 42 см від землі. Якщо м'яч у вашій машині вищий або нижчий, цей адаптер дозволить вам відрегулювати висоту до рекомендованої - приблизно 40 см .
Параметри:
Адаптер також можна використовувати:
Рекомендується, зокрема, для:
Chevrolet Blazer, Chevrolet Trailblazer, Citroen C25, Citroen Jumper I, Citroen Jumper II, Dodge Ram 1500 I, Dodge Ram 1500 II, Dodge Ram 1500 III, Dodge Ram 1500 IV, Dodge Ram 2500 I, Dodge Ram 2500 II, Dodge Ram 2500 III, Dodge Ram 3500 I, Dodge Ram 3500 II, Fiat Ducato I, Fiat Ducato II, Ford Tourneo Connect I, Ford Tourneo Connect II, Ford Ranger I, Ford Ranger II, Ford Ranger III, Ford Ecovan, Ford Transit, Hyundai Porter I, Hyundai Porter II, Hyundai H350, Hyundai H100 I, Hyundai H100 II, Iveco Daily, Iveco Daily III, Iveco Daily IV, Iveco Daily V, Iveco Daily VI, Jeep Cherokee, Kia Pregio I, Kia Pregio II, Kia Bongo I, Kia Bongo II, Kia Bongo III, Kia Bongo IV, Leyland DAF 400, Mazda E-Serie I, Mazda E-Serie II, Mazda E-Serie III, Mercedes 100, Mercedes Vito, Mercedes Viano, Mercedes Vario, Mercedes Sprinter I, Mercedes Sprinter II, Mitsubishi L 400, Mitsubishi L 200 I, Mitsubishi L 200 II, Mitsubishi L 200 III, Mitsubishi L 200 IV, Nissan NV 200, Nissan Primastrar, Opel Arena, Opel Movano A, Opel Movano B, Opel Vivaro, Peugeot Expert I, Peugeot Expert II, Peugeot Boxer I, Peugeot Boxer II, Renault Mascott, Renault Master I, Renault Master II, Renault Messenger I, Renault Messenger II, Renault Trafic, VW Taro, VW Amarok, VW Multivan I, VW Multivan II, VW T5, VW T4, VW Crafter, VW LT 28-35, VW LT 46