PC2477B - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР KAWASAKI KX KXE 125 03-08 53,96 SEL. B

PC2477B - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР KAWASAKI KX KXE 125 03-08 53,96 SEL. B

Що Ви шукаєте?

PC2477B - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР KAWASAKI KX KXE 125 03-08 53,96 SEL. B

В наявності
Код товару:
13384417562
5763,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом PC2477B
Опис

метеоритний поршень KAWASAKI KX - KXE 125 03-08 (53,96) SEL. B

Код товару:PC2477B < /B >

характеристики продукту:

  • поршень в зборі Метеор
  • номінальний розмір: 54 мм
  • D - діаметр поршня: 53,96 мм
  • L - загальна висота поршня: 60,3 мм
  • C – висота від штифта до днища поршня: 29,3 мм
  • в комплекті: штифт, захист штифта, кільце
  • штифт: 15 x 45 x 10 мм (sp150450100yb4i)
  • захист штифта: 2 штуки (An0b1510set)
  • кільце: 1 штука – 54 x 1 x 2,25 мм (n0540010022530kbi)
  • Висока якість виготовлення
  • < /ul>

    застосування: < /B > KAWASAKI KX-KXE 125 2003-2008

METEOR < /B > з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.

Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18 %. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах. Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, шар поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.

поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття з подальшим куванням з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13%. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.