PC2174C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР HONDA CRF450X 02-CRF450R 04-08 95,97

PC2174C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР HONDA CRF450X 02-CRF450R 04-08 95,97

Що Ви шукаєте?

PC2174C - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР HONDA CRF450X 02-CRF450R 04-08 95,97

В наявності
Код товару:
13379676876
9694,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом PC2174C
Опис

поршень Метеор HONDA CRF450X 02-17 CRF450R 04-08 (95,97) стиснення 12,1: 1 SEL. C

Код товару:PC2174C < /B >

характеристики продукту:

  • поршень в зборі Метеор
  • номінальний розмір: 96 мм
  • D - діаметр поршня: 95,97 мм
  • L - загальна висота поршня: 34,1 мм
  • C – висота від штифта до днища поршня: 24,2 мм
  • стиснення: 12,1:1
  • В комплекті: штифт, захист штифта, кільця
  • >
  • штифт: 19 x 50,5 x 12 мм (sp190505120w3i)
  • захист штифта: 2 штуки (An0b1912set)
  • кільця: 96 x 1 x 2 мм (nsmot960001)
  • найвища якість виготовлення
  • < /ul >

    застосування: < /B > HONDA CRF450X 2002-2017, CRF450R 2004-2008

METEOR < /B > з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.

Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18 %. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах. Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, шар поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.

поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття з подальшим куванням з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13%. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.

Scroll To Top