PC1777000 - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР ДЕРБІ СЕНДА (40,08)

PC1777000 - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР ДЕРБІ СЕНДА (40,08)

Що Ви шукаєте?

PC1777000 - ПОРШЕНЬ МЕТЕОР ДЕРБІ СЕНДА (40,08)

В наявності
Код товару:
13003836079
3007,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом PC1777000
Опис
поршень METEOR DERBI SENDA (40,08)

поршень повний метеор діаметром 40,08 мм.Фото з боку впускного каналу. Відстань між замками 22,5 мм.< / п>

точні розміри поршня двигуна (мм):

D-40,08

C-24

H - 2

L-49

Δd-12

Meteor piston-італійська марка з більш ніж п'ятдесятирічною традицією, з самого початку спеціалізується на виробництві поршнів для автомобілів з двотактним двигуном.

в даний час відповідно до тенденцій на ринку скутерів і мотоциклів також виробляє високоякісні поршні для 4-тактних двигунів.

одним з найцінніших продуктів Meteor є моторні поршні для нікасільних циліндрів.

компанія має мережу дистрибуції своєї продукції в 60 країнах світу, а генеральним дистриб'ютором в польській компанії є Компанія Motor-Land (Варшава). Meteor з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.

Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18 %. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах . Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, оболонка поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.

поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття і подальшого кування з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13 %. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.

DNXFJMJKOHSOG

METEOR PC1777000
Scroll To Top