OPEL - OE-4709057, OPEL - OE-4711083 OPEL - OE-4711554, OPEL - OE-4711555 OPEL - OE-93193897, OPEL - OE-93195026 OPEL - OE-93196987, OPEL - OE-95507792 OPEL - OE-95507793, OPEL - OE-95521840, SUZUKI - OE-48580-51K50, SUZUKI - OE-48580-51K51, SUZUKI - OE-4
Опис
електричний ковш
ціна, зазначена на аукціоні, відноситься до електричного ковша при поверненні старого мистецтва або його ремонті протягом 24 годин.
застосування трансмісії в автомобілях:
OPEL AGILA B 2008 - 2014
SUZUKI SWIFT IV 2004-2010
SUZUKI SPLASH 2008-2014
оригінальні номери деталей:
OPEL - OE-4709057
OPEL - OE-4709665
OPEL - OE-4711083
OPEL - OE-4711554
OPEL - OE-4711555
OPEL - OE-4711555
Opel - OE-4711555
Opel - OE-93193897
Opel - OE-93195026
Opel - OE-93196987
Opel - OE-95507792
Opel - OE-95507793
Opel-OE - 95521840
Suzuki-OE-48580 - 51k50
Suzuki-OE-48580 - 51k51
Suzuki-OE-48580 - 51K52
Suzuki-OE-48580 - 57K50
Suzuki-OE-48580 - 57K51
Suzuki-OE-48580 - 57k61
Suzuki-OE-48580 - 57K62
Suzuki-OE-48580 - 57KF1
Suzuki-OE-48580 - 63j51
Suzuki-OE-48580 - 63j52
Suzuki-OE-48580 - 73KH1
Suzuki-OE - 48580-73kh1
Suzuki-OE-48580-73kh2 < /li >
Suzuki-OE-48580m51k50
Suzuki-OE-48580m51k51
симптоми пошкодження рульового механізму:
⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;
⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;
⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;
⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.е>
< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
оцінка стану трансмісії
мийка і піскоструминна обробка
Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
Діагностика та ремонт електронних модулів
підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
< /
фаза випробувань:< / H1>
ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.
випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма
пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.е>
конструкція електропідсилювача:
корпус
вхідний вал
датчик крутного моменту
шестерня
двосторонній поршень на зубчастій рейці
блок управління
порожнистий вал
електродвигун
гайка з шарикопідшипниками
< / ol >
час ремонту
час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.е>