- мастило підшипників кочення і ковзання, в тому числі при високих температурах
- мастило підшипників, що контактують з миючими або дезінфікуючими засобами
- для таких механізмів, як важелі, шарніри, петлі, також під сильним впливом води вулик> продукт OKS 481 призначений для застосування в різних галузях промисловості
- Хімічна промисловість
- Скляна та ливарна промисловість
- суднобудування та морське машинобудування
- Залізнична техніка
- паперова та пакувальна промисловість
- машинобудування (верстати) та обладнання
- Комунальна техніка
- харчова промисловість
- обробка гуми та пластмас
- Логістика
- металургійна промисловість вулик> переваги та переваги
- реєстрація NSF H1 (OKS 480 і 481)
- висока стійкість до зсуву запобігає витончення мастила при екстремальних механічних навантаженнях, наприклад, при вібрації
- відмінний захист від зносу і дуже хороші властивості високого тиску
- комплексний луг на основі сульфонату кальцію забезпечує відмінну водонепроникність і дуже хороший захист від корозії
- широкий діапазон робочих температур (від -30°C до +160°C)
- висока термічна і окислювальна стабільність завдяки повністю синтетичному базовому маслу
- дуже хороша стійкість до водно-лужних або кислотних дезінфікуючих та чистячих засобів
- не містить MOSH / MOAH вулик> поради щодо застосування
продукти OKS призначені для ефективної роботи на машинах і пристроях різного призначення. Вони знайшли застосування в більшості промислових секторів:
для оптимальної роботи необхідно очистити поверхні. Перед першим заповненням видаліть антикорозійний агент. Заповніть підшипник таким чином, щоб тверда мастило точно досягла всіх функціональних поверхонь. Нормальні підшипники заповнювати до прибл. 1/3 вільного внутрішнього простору підшипника. Заповнюйте повністю повільно обертаються підшипники (значення DN < 50.000) і їх корпусу. Дотримуйтесь інструкцій виробника підшипника та машини. Мастило за допомогою лубрикатора через мастильне гніздо або автоматичні системи змащення. Визначити термін і кількість мастила відповідно до умов застосування. Якщо злив зношеного твердого мастила Неможливий, обмежте кількість мастила, щоб уникнути надмірного змащення підшипника. При більш тривалих термінах змазування слід намагатися повністю замінити тверду мастило. Змішуйте тільки з відповідними мастилами.е>
