використання: < ul >
застосування регенератора DPF 9995 вимкніть двигун, потім охолодіть фільтр сажі нижче 40 градусів Цельсія. Висипте виріб в ємність з розпилювачем. Зніміть один з датчиків сажового фільтра (тиску або температури). Вставте пістолет-розпилювач у отвір. Розпиліть весь фільтр сажі під тиском 4 бар. Залиште на 20 хвилин. Замініть датчик. Помістіть контейнер під вихлопну трубу, щоб зібрати бруд. Увімкніть двигун і залиште на високих оборотах (близько 3000 об/хв) протягом 5 хвилин. З вихлопної труби може витікати брудна чорна рідина.
- застосування DPF Flush Fluid 9996
налийте всю кількість продукту в розпилювач. Зніміть один з датчиків сажового фільтра (тиску або температури). Вставте пістолет-розпилювач у отвір. Розпиліть весь обсяг продукту в напрямку сажового фільтра під тиском 4 бар. Залиште на 1-2 хвилини. Вставте датчик на місце. Увімкніть двигун і дайте йому працювати на швидкості 2000 2500 об / хв./хв протягом 5-15 хвилин, поки продукт повністю не випарується з фільтра. В процесі очищення з вихлопної труби можуть виходити пластівці піни. Припинення утворення піни означає повне випаровування продукту.
після процесу очищення слід їхати 20-30 хвилин по рівній дорозі зі швидкістю обертання двигуна близько 3000 об / хв (допускається залишати двигун на холостому ходу 20-30 хвилин при прогріванні до робочої температури) . Потім для досягнення найкращого ефекту необхідно почати процес примусової (ручної) регенерації сажового фільтра відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.