| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
Очищувач і регенератор DPF Forté. Очищення сажового фільтра DPF/FAP
Forté DPF Cleaner and Regenerator
Forté DPF Cleaner and Regenerator — це багатофункціональний нафтопродукт,
призначений для дизельних двигунів, який ефективно відновлює фільтри DPF/FAP і робить процес очищення сажового фільтра реальним. Ну. Його додають для зниження температури згоряння сажі, щоб забезпечити повну роботу сажового фільтра. Це препарат на основі нанотехнологій, що містить мініатюрні молекули церію, які максимально покривають частинки сажі та викликають її горіння при температурах, нижчих за звичайні. Завдяки цьому заповнення фільтра сажею зводиться до мінімуму. Спеціальна добавка підвищує цетанове число палива на 2-4 бали і, в залежності від якості палива, в яке буде додаватися препарат, покращує горіння, що підвищує температуру вихлопних газів.
Forté DPF Cleaner and Regenerator містить речовини:
ПЕРЕВАГИ ДЛЯ КОРИСТУВАЧА
В умовах частої їзди на короткі відстані або на низькій швидкості (місто, пробки) низька рівень осадження осідає у фільтрі. Таким чином, зменшиться кількість ініційованих процесів регенерації, а отже, зменшиться потреба в додаткових впорскуваннях палива, що призведе до економії палива. Процес очищення сажового фільтра DPF-FAP буде більш повним
ПОРАДИ ДЛЯ КОРИСТУВАЧІВ
Використовуйте Forté DPF Cleaner and Regenerator - 1 доза (400 мл) розливається в бак до 50 літрів палива (0,8% об’єму) для покращення згоряння палива, а при русі на короткі відстані або на низькій швидкості кожні 5000 км для підтримки процесу регенерації фільтра.
Звідки проблеми з сажовим фільтром?
Сучасні дизельні двигуни оснащені сажовими фільтрами для зменшення викидів сажі та пилу. Це призводить до того, що в ньому осідає сажа, яка далі спалюється в процесі регенерації - тоді зазвичай кажуть, що т.зв. «перегорання сажового фільтра». Залишки цього процесу у вигляді CO2 можуть спокійно покинути вихлопну систему.
Щоб повністю очистити сажовий фільтр DPF/FAP
, тобто випалити його, потрібна температура не нижче 550°C. У транспортних засобах, що використовуються в звичайному циклі дорога-місто, ця умова досягається рідко. Якщо фільтр не досягає такої температури, то регенерація, процес очищення сажового фільтра від нагару, буде проведена не повністю або не буде розпочато взагалі, в результаті чого сажовий фільтр забитий. Крім того, у міському циклі водіння процес «вигоряння» часто переривається через занадто короткі відстані.
У більшості транспортних засобів регенерацію сажового фільтра
можна здійснити завдяки додатковій дозі палива, що подається після основного вприскування, основним форсунками або однією, додатково встановленою в системі. Ця додаткова порція палива, згоряючи в каталітичному нейтралізаторі, забезпечує температуру 550°C, необхідну для спалювання сажі в сажовому фільтрі. Щоб додаткове паливо використовувалося для спалювання сажі, необхідний також кисень (O2). Якщо його недостатньо, це паливо лише утворює додаткову кількість сажі, яка забиває сажовий фільтр DPF/FAP.
У двигунах, особливо під час руху на короткі відстані
або на низькій швидкості (місто, пробки), система намагається повністю відновити фільтр, можливо. Це означає, що навіть добре функціонуюча система регенерації не в змозі повноцінно виконати її через невідповідні умови руху для цього процесу. Як наслідок, кількість сажі, що накопичується у фільтрі, збільшиться, що, у свою чергу, призведе до швидшого досягнення кінцевого небажаного результату, яким є засмічення сажового фільтра.
Неправильна форма струменя впорскуваного палива, спричинена забрудненням форсунок, а також порушення потоку повітря через забруднений впускний колектор і клапан EGR призводять до неповного згоряння суміші та, як наслідок, до зниження температури згоряння. В результаті фільтр не регенерується повністю.