numer VIN - ГІДРОТРАНСФОРМАТОР KEVLAR KEV++!!

numer VIN - ГІДРОТРАНСФОРМАТОР KEVLAR KEV++!!

Що Ви шукаєте?

numer VIN - ГІДРОТРАНСФОРМАТОР KEVLAR KEV++!!

В наявності
Код товару:
13961561033
22165,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом numer VIN
Номери замінних деталей USTALANY INDYWIDUALNIE PO NUMERZE NADWOZIA - VIN,
Оригінальний номер деталі USTALANY PO VIN,
Опис

Ми пропонуємо гідрокінетичну муфту, як в описі. Після здійснення покупок, будь ласка, вкажіть VIN-номер автомобіля для усунення порушень або повернень!

наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке Ваше запитання.

будь ласка, майте на увазі, що в одній і тій же моделі, двигуні і щорічнику автомобіля виробник міг використовувати різні конструктивні рішення для одного і того ж вузла.

* * * величезні запаси, Ласкаво просимо за покупками!!!***

гідротрансформатор-цікаве рішення, яке в даний час зустрічається у все більшій кількості автомобілів, що випускаються. Які сильні і слабкі сторони цього пристрою, і що і як обумовлює його правильну роботу?

перегрів, занос, вібрація і забруднення масла є найбільш поширеними наслідками проблем з перетворювачем.

перегрів  - коли температура масла в автоматичній коробці починає значно перевищувати рекомендовані виробником норми, можна припустити, що за її підвищення відповідає проблема в зчепленні. Звичайно, це не тільки впливає на температуру, але і побічно через шийку всієї системи коробки-зчеплення. Крім того, знос lock-up або фрикційних дисків може за дуже короткий час привести до перевищення температури. Це, в свою чергу, призводить до розклеювання фрикційної накладки в окремих кошиках всередині автоматичної коробки і стирання планетних систем.

прослизання зчеплення  - Якщо застосування масла занадто мало або занадто велике, може статися прослизання зчеплення. Це особливо відчувається водієм транспортного засобу у вигляді зниження прискорення і збільшення витрати палива. Однією з причин може бути несправний / засмічений соленоїд, який регулює потік масла для подачі зчеплення.

вібрація-найчастіше зустрічається в багатодискових перетворювачах Mercedes і ZF серії 6hpxx. Їх причиною є зношування дисків в муфті (як на фото 1) і пошкодження підшипників, ущільнень і пружин.

причини виходу з ладу

найбільш частими причинами виходу з ладу як механічних, так і автоматичних коробок передач є пошкодження підшипників. В автоматичних коробках пошкодження підшипника є поширеною проблемою багатьох типів перетворювачів. Коли муфта розрізана, легко побачити, що підшипник, що розділяє статор і турбіну, зруйнований. Це буде проявлятися дивним звуком, що виходить з області скрині, оскільки метал починає тертися об метал, створюючи дуже високу температуру. Крім того, в результаті реакції починають відриватися дрібні частини металу і пошкоджуватися весь ящик.

наступна проблема-ущільнення конвертера. Ущільнювачі (ущільнювальні кільця) призначені для підтримки належного тиску під час роботи зчеплення. Їх пошкодження (найчастіше розтріскування, набухання в результаті попадання води і гліколю) викликає витік масла і втрату тиску. Водій відчує помітне зниження швидкості, прискорення і прослизання зчеплення.

як в самій автоматичній коробці, так і в деяких типах перетворювачів ми знаходимо фрикційні диски. Занадто висока температура може сильно заплямувати диски, що призведе до блокування роботи коробки. Заміна дисків-це основний сервісний процес під час регенерації гідротрансформатора. Зверніть увагу, що невелика кількість води в маслі або гліколі з системи охолодження призведе до розшарування фрикційної накладки. Цю обов'язково потрібно міняти не тільки в зчепленні, але і у всій АКПП. Відмова від цього призведе до іммобілізації автомобіля протягом дуже короткого періоду часу після ремонту.

слід звернути особливу увагу на той факт, що сучасні автоматичні коробки спроектовані таким чином, щоб витримувати величезні крутні моменти, створювані двигунами з наддувом. Перетворювачі несуть ці навантаження, і їх термін служби значно скоротився. 200 000 км-це межа витривалості для більшості автомобілів сьогодні. Систематична Заміна масла в коробці помітно покращує стан як її самої, так і зчеплення, тому не варто економити на регулярних оглядах.

задоволення гарантоване!!!!

є можливість посилення зчеплення!!! Внесені зміни дозволяють збільшити Нм і км до 40%!!! Без шкоди для комфорту, який дає нам автоматична коробка передач!!!

всі муфти ретельно і точно перевіряються на предмет їх осьової, Балансування і герметичності .

**Ласкаво просимо * *