НОМИНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

НОМИНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

Що Ви шукаєте?

НОМИНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

В наявності
Код товару:
15458508308
13350,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
CYLINDER NOMINALNY YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI Producent WM

Новий циліндр PSYCHC-4PLAY, номінал 95 мм.

Підходить:

Yamaha

YZF 450 03-05

YFZ 450 04-09 ATV

WR 450F 03-06

Також в наявності циліндри для інших моделей і марок і комплекти циліндр + повний поршень + сальники!!!

Опис:

20001N

Відома тайванська компанія Psychic - 4PLAY є компанією, відомою на американському ринку

Дуже висока Якість виготовлення та використані матеріали гарантують, що якість циліндрів не відрізняється від оригінальних циліндрів. Робоча частина покрита дуже твердим Nica-sil

Номінальний діаметр циліндра 95 мм (також доступні циліндри з великим діаметром 98 мм - 478 см3)

Кілька слів про покриття NICASIL:

Середина 1970-х років принесла нову технологію покриття поверхонь циліндрів, що використовуються в автомобільній техніці. NiCaSil - це покриття з нікелю, що містить дисперсні зерна карбіду кремнію SiC. Будучи робочою частиною циліндрів двигуна внутрішнього згоряння, він ефективно замінив складні конструкції (гільза + корпус) циліндрів, які використовувалися на той час. Причиною цього, всупереч поширеній думці про набагато більш високу корисність «нікасилу», були і залишаються економічні причини. При масовому виробництві циліндрів використання цих покриттів «вибиває» традиційну гільзу циліндра, яка потребує кількох складних технологічних процесів. Співвідношення часу, необхідного для виготовлення стандартної гільзи циліндра по відношенню до її покриття нікасилом, становить 1:12, тобто, простіше кажучи, за час виготовлення одного циліндра з гільзою можна виготовити 12 циліндрів з покриттям. Тут варто зазначити, що склад покриттів не зазнав суттєвих покращень з моменту їх впровадження / лише розвиток технологій їх осадження [гальванічне покриття, іонна імплантація, термічне напилення, хімічне покриття] / або модифікацій, внесених у технологію на композиційні матеріали початку 1990-х років. Попит на матеріали з новими або покращеними властивостями привів до досліджень і розробки технологій їх виробництва. Властивості, склад, структура, результатом чого є НАДІЙНІСТЬ!!! дозволяє успішно використовувати їх для всіх видів застосування в автомобільній техніці у виробництві високопродуктивних агрегатів, а отже, також у регенерації, серед іншого. циліндри двигунів внутрішнього згоряння. Застосування вкладиша (гільзи) з відповідного матеріалу замість використаного покриття NiCaSil гарантує 100% надійність такого ремонту, яку, на жаль, не гарантує перепокриття зношеного циліндра новим покриттям «Nicasil». , а тим більше з хромованим покриттям/часто пропонується як покриття Нікасил!!! . Нанесення «NiCaSil» безсумнівно дає 100% гарантію якості, тільки при покритті однорідного за структурою матеріалу (сплав AL). Це стосується тільки нових циліндрів, тобто на стадії виробництва, в яких не відбувалися термохімічні процеси, пов'язані з роботою двигуна. Циліндр, що був у вжитку, зазнає ряд змін через свої властивості, що часто позбавляє його права на повторне покриття шаром «Нікасил». Його структура, особливо в районі вихлопного каналу (виходу вихлопних газів), тобто в тому місці, де алюмінієвий сплав радикально змінює свої властивості порівняно з іншими ділянками через високі температури, втрачає здатність «вбирати та прилипати» до покриття NISi. . Це явище незворотне! Покриття цієї ділянки покриттям зазвичай створює лише візуальний ефект. Такий циліндр втрачає свою працездатність через кілька годин роботи, часто викликаючи пошкодження інших вузлів двигуна.

Тут перед користувачем постає питання: у мене зношений циліндр - що робити в такій ситуації?

Що ж, є дві відповіді:

- купити новий циліндр

- замовити нове покриття NiCaSil, але після прокатки/видалення не - однорідний базовий шар зі сплаву AL. який зазнав змін / тобто збільшення діаметра циліндра, а отже і робочого об’єму двигуна, використовувати поршень із серії негабаритних «Big bore» + 1 мм + 1,5 і т.д. / негабаритні виробляються тільки для цього без додаткових груп підбору / - Це єдина процедура перефарбування використаного циліндра, яка дає надію на ефективність!!! /це вигідно?/

CYLINDER NOMINALNY YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REALrKuZ/K+PkoiHlP12k/ahVy6O+wQrZmYlt7lf/ljOg7LH8s5ZvMzMFXpMRwlNc0MYt/aLcNANWU[/DANE_EU]

Scroll To Top