НОМІНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

НОМІНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

Що Ви шукаєте?

НОМІНАЛЬНИЙ ЦИЛІНДР YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

В наявності
Код товару:
12767480672
14282,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

новий циліндр фірми PSYCHC-4Play номінальний 95мм.

підходить для: < / P >

Yamaha

YZF 450 03-05R

YFZ 450 04-09R ATV < /P>

WR 450F 03-06R

також доступні циліндри для інших моделей і марок і комплекти циліндр + повний поршень + прокладки !!!

опис:

20001n

відома тайванська компанія Psychic - 4play це компанія, відома на американському ринку

дуже висока якість виготовлення і використовувані матеріали роблять циліндри не відрізняються якістю від оригінальних циліндрів. Робоча частина покрита дуже жорстким nica-silem

номінальний діаметр циліндра 95mm (також доступні циліндри великого діаметру 98mm-478ccm)

кілька слів про покриття NICASIL:

середина 70 - х років. у минулому столітті з'явилася нова технологія покриття поверхні циліндрів, що застосовуються в автомобільній техніці. NiCaSil-це покриття, виготовлене з нікелю, що містить дифузні зерна карбіду кремнію SiC. В якості робочої частини циліндрів двигунів внутрішнього згоряння вона ефективно витіснила застосовувалися в той час складні конструкції (втулка + корпус) циліндрів. Причиною цього, всупереч переважній думці про явно більш високих експлуатаційних якостях "нікасіла", були і залишаються економічні міркування. При високому серійному виробництві циліндрів використання цих покриттів як би" вибиває " традиційну гільзу циліндра, для виконання якої потрібно більше десятка складних технологічних процесів. Частка трудомісткості виготовлення стандартної гільзи циліндра по відношенню до покриття її нікасілом становить 1:12, що дуже спрощує-при виготовленні одного циліндра з гільзою можна виготовити 12 покритих оболонкою. Тут слід зазначити, що склад покриттів з моменту їх впровадження не зазнав істотних поліпшень/можна побачити тільки розвиток в методах їх осадження [гальванічна, іонна імплантація, теплове розпорошення, хімічне покриття] / або модифікації, які були зроблені в кінці 90-х років. в технології композитних матеріалів.  Потреба в матеріалах з новими або поліпшеними властивостями привела до досліджень і розробок технології їх виготовлення. Властивості, склад, структура яких є результатом надійності !!! він успішно дозволяє використовувати їх для будь-яких застосувань в автомобільній техніці при виробництві високопродуктивних агрегатів і, отже, при регенерації m.in. циліндрів двигунів внутрішнього згоряння. Використання замість зношеного покриття nicasil вставки ( втулки) - з відповідного матеріалу гарантує 100% надійність такого ремонту, що, на жаль, не може гарантувати повторне покриття зношеного циліндра новим "нікасильним" покриттям, а тим більше хромовим покриттям/часто пропонованим в якості нікасильного покриття !!! . Вбудовування "NiCaSil-u" дає, безсумнівно, 100% гарантію якості, тільки в разі покриття його однорідним за структурою матеріалом (сплав AL.). Це відноситься тільки до нових циліндрів, тобто на етапі виробництва, де не відбувалося ніяких термохімічних процесів, пов'язаних з роботою двигуна. Циліндр, який використовується його властивостями в результаті роботи, зазнає ряд змін, часто дискваліфікують його від можливості повторного покриття шаром "нікасіла". Його структура особливо в районі вихлопного каналу (випускного отвору), тобто в місці, де алюмінієвий сплав через високі температури різко змінює свої властивості по відношенню до інших його областях, втрачає здатність "поглинати-адгезію" покриття NISi. Це явище незворотне! Покриття цієї області в основному дає тільки візуальний ефект. Такий циліндр, після декількох годин експлуатації, втрачає свою функціональність, часто викликаючи пошкодження інших компонентів двигуна.

тут перед Користувачем виникає питання: у мене зношений циліндр-що в такій ситуації робити?

отже, відповіді два:

- придбати новий циліндр

- замовити нанесення нового покриття NiCaSil , але після попереднього розмивання / видалення неоднорідного базового шару сплаву AL. який зазнав змін / тобто збільшення діаметра циліндра, а за цим робочий об'єм двигуна, застосувати поршень з ряду над розмірним "великим діаметром"+1мм +1,5 і т. д. тільки для цієї мети виробляються надрозміри без додаткових відбіркових груп-це єдина, що дає надію на ефективність процедура установки повторної оболонки в використаний циліндр !!! чи вигідно?/

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REALrKuZ/K+PkoiHlP12k/ahVy6O+wQrZmYlt7lf/ljOg7LH8s5ZvMzMFXpMRwlNc0MYt/aLcNANWU[/DANE_EU]

Translated by AiTranslate api services.
Scroll To Top