Потужний випрямляч 6V 12V 12A з запуском 75A

Потужний випрямляч 6V 12V 12A з запуском 75A

Що Ви шукаєте?

Потужний випрямляч 6V 12V 12A з запуском 75A

В наявності
Код товару:
13516301370
4767,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

надійний випрямляч для всіх типів акумуляторів (свинцево-кислотних, SLA, AGM, GEL)

  • прямий запуск двигуна при слабкому акумуляторі без тривалої зарядки
  • для акумуляторів 12 В або 6 В ємністю 8-210 Ач, встановлених на легкових автомобілях і мотоциклах
  • вибір програм для перезарядки з оптимальною відповідністю типу акумулятора
  • тестер для перевірки працездатності генераторів
  • захист від зміни полюсів, короткого замикання і перевантаження
  • інтелектуальна мікропроцесорна система управління з діагностичною програмою і контролем заряду
  • датчик температури для відповідності характеристикам зарядки при низьких температурах
  • імпульсний режим зарядки для повторного збудження розряджених батарей
  • підключення для оптимального підтримання заряду без сульфатації
  • РК-дисплей для програми зарядки, значення напруги і стану заряду
  • автоматичне розпізнавання пошкодження
  • бічні тримачі зарядки для зручного зберігання
  • призначений для

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Вхідна напруга: 230 в~ 50 Гц
  • поворотний струм*: < 5 ма (без входу змінного струму)
  • Номінальна вихідна напруга: 6 в/ 12 В
  • зарядний струм: 2 a, 6 a, 12 A
  • Тип батареї: 12 в / 6 в з ємністю 4-180 Ач IP20, технічне обслуговування батареї: до 220 Ач

мікропроцесорний випрямляч Sena 6/12V 12A Booster 75A < /b >  для зарядки автомобільних і мотоциклетних акумуляторів, включаючи свинцево-кислотні, гелеві (GEL), AGM, EFB (Start-Stop), VRLA з напругою 6 і 12 В і ємністю від 4AH до 180ah, також ідеально підходить для обслуговування акумуляторів до 220ah. Зарядний пристрій оснащений функціями, які роблять його справжнім "комбайном" для зарядки акумуляторів.

відновлення сильно розряджених батарей:

підключіть випрямляч до батареї, дотримуючись цієї Інструкції, а потім увімкніть живлення випрямляча. Натисніть кнопку Charge / Start [3] якщо виявлена напруга становить від 7,5 до 10 в, випрямляч автоматично перейде в режим 10-хвилинної зарядки. Процес регенерації зарядки: зарядка струмом макс. 2A протягом 2 З, а потім зупинка зарядки протягом 1 с.імпульсно-струмова циркуляційна зарядка, індикатор зарядки буде блимати. Час зарядки - 10 хвилин. Через 10 хвилин, якщо виявлена Напруга V менше 10 В, з'явиться "Err" і почне блимати.

це означає, що процес відновлення заряду не вдався. Рекомендується заміна батареї. Якщо виявлена Напруга V більше і дорівнює 10 в, процес управління автоматично переходить в режим зарядки 12 в.

при підключенні клем до батареї, а пристрої до мережі на дисплеї відображається 6 " Connected " ("підключено") . При виборі режиму зарядки з'являється повідомлення " Charging < /b > " ("зарядка"). Після завершення зарядки з'являється повідомлення " Charged < /b > " ("заряджено"). Якщо перед повною зарядкою акумулятора на дисплеї відображається "0.0", це означає, що сталася помилка.

Якщо до повної зарядки акумулятора на дисплеї відображається 0,0, значить, сталася помилка.

потім ще раз перевірте, чи правильно підключені клеми [4], [5] до батареї і чи правильно обраний тип батареї. Якщо на дисплеї все ще відображається повідомлення про помилку, причиною може бути несправність акумулятора.

випрямляч оснащений кнопкою цифрового дисплея, яка дозволяє змінювати відображувану інформацію про напругу і хід зарядки у відсотках (BATTERY % / Battery%).

  • Battery % (батарея %): показує хід зарядки підключеної батареї
  • у відсотках.
  • Voltage (напруга): показує напругу підключеної батареї в Вольт, тобто в.
  • генератор % Check (тест генератора%): вихідна напруга генератора у відсотках.

випрямляч дозволяє заряджати наступні батареї

використовуйте цей режим для зарядки звичайних, наявних у продажу акумуляторів.

  • 12 V Regular: акумулятори цього типу (свинцево-кислотні) зазвичай використовуються в легкових і вантажних автомобілях і мотоциклах. Вони мають вентиляційні ковпачки і часто позначаються як "не потребують обслуговування" або "не потребують обслуговування". Цей тип батареї призначений для швидкої передачі енергії (наприклад, для запалювання двигуна). Акумулятори "Regular „не повинні використовуватися для додатків"Deep-Cycle".
  • 12 в глибокий цикл: акумулятори цього типу зазвичай позначаються як "глибокий цикл“або "морський". Як правило, вони більші за інші акумулятори. Вони забезпечують менше миттєвої енергії, але довше переносять її. Крім того, їх можна багаторазово заряджати.
  • 1 2 V AGM/Gel: акумулятори типу AGM зазвичай є хорошими батареями глибокого циклу. Вони мають кращий "термін служби", коли справа доходить до зарядки, перш ніж вони розряджаються більш ніж на 50 %. У разі повної розрядки вони переживають ще близько 300 циклів зарядки. Тип GEL схожий на тип AGM. Напруга перезарядки нижче, ніж у інших свинцево-кислотних батарей. Якщо для зарядки гелевого акумулятора використовується поганий випрямляч, слід враховувати зниження його потужності і потужності. скороченням терміну служби.
  • 6 V Regular: використовуйте цей режим для зарядки звичайних, комерційно доступних акумуляторів.

випрямляч підтримує три рівні зарядки:

використовуйте цей режим для зарядки звичайних комерційних акумуляторів.

  • швидка зарядка: швидка зарядка (рекомендується при більш низьких температурах на відкритому повітрі / взимку).
  • нормальна зарядка: нормальна зарядка (нормальна швидкість)
  • старт : дає 75 ампер на мить, щоб змусити погано заряджену або розряджену батарею 12 в запустити двигун

8 - ступінчастий цикл зарядки:
  • Етап 1 тест батареї-при виборі режиму зарядки пристрій перевіряє рівень напруги батареї. Якщо акумулятор може приймати заряд, то починається режим зарядки
  • Етап 2 "підйом" акумулятора-спроба" підняти " акумулятор з глибокого розряду з мінімальним напругою і струмом
  • Етап 3 Десульфурація - імпульсна зарядка акумулятора. Допомагає відновити хімічні властивості глибоко розрядженої батареї. Імпульсна напруга видаляє сульфати з свинцевих пластин батареї, відновлюючи її ємність.
  • Етап 4 основна зарядка-зарядка максимальним струмом до рівня 80% ємності акумулятора
  • етап 5 поглинання-зарядка зменшується струмом і максимальною напругою для максимального заряду до 100% ємності акумулятора.
  • Етап 6 аналіз - трихвилинний перерву в процесі зарядки для проведення аналізу і тестування батареї. Зарядний пристрій перевіряє, чи здатний акумулятор утримувати заряд.
  • етап 7 регенерація-зарядний пристрій переходить в режим зарядки з низьким струмом і підвищенням напруги для відновлення початкової ємності акумулятора
  • етап 8 буферні Зарядні пристрої - зарядний пристрій контролює напругу акумулятора і при необхідності подає імпульс для підтримки акумулятора в повністю зарядженому стані. Зарядний пристрій приймає короткі заряди обслуговування, компенсує саму розрядку і продовжує термін служби батареї.