Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
MOL HYDRO HVLP 46 - гідравлічна олива
MOL Hydro HVLP 46 - гідравлічна робоча рідина, яка може використовуватися в широкому діапазоні температур. Містить присадку на основі цинку, що знижує знос, і мінеральні базові оливи та забезпечує незмінно високу продуктивність навіть у середовищах із сильними температурними коливаннями в промислових і високонавантажених мобільних гідравлічних системах.
Області застосування:
* Обладнання, що працює в широкому діапазоні температур
* Промислове обладнання, що працює при низьких температурах (насоси, сервоприводи)
* Гідравлічні преси для внутрішнього та зовнішнього використання
* Гідравлічні системи для верстатів
* Гідравлічні системи для землерийних та лісогосподарських машин
Характеристики та переваги продукту:
* Високий індекс в'язкості
* Низькі гідравлічні втрати
* Оптимальне змащення та продуктивність у широкому діапазоні температур навколишнього середовища та робочих температур
* Безпечне використання цілий рік
* Хороший захист від зносу
* Надійний захист обладнання та тривалий термін служби машини
* Допомагає продовжити термін служби обладнання
* Хороша термічна та гідролітична стабільність
* Забезпечує безперебійну роботу сервісних та регулюючих клапанів.
* Низька схильність до утворення відкладень
* Надійна продуктивність, яка зменшує експлуатаційні витрати
* Відмінна здатність до фільтрації
* Здатність до фільтрації не погіршується, навіть під впливом вологи
* Менші витрати на технічне обслуговування та менший вплив на навколишнє середовище
* Добре відділення води
* Можливість легко видалити воду, що накопичується на дні резервуар
* Подовжує інтервал заміни масла та термін служби обладнання
* Хороший захист від корозії
* Довготривалий захист навіть деталей із сталі та кольорових металів у присутності вологи
* Швидке виділення повітря
* Зменшує ризик кавітації
* Відпрацьоване повітря не викликає аномального піноутворення
* Надійна робота, що подовжує термін служби експлуатації обладнання
* Покращені характеристики холодотекучості
* Надійна робота навіть за низьких температур
РІВЕНЬ ПРОДУКТИВНОСТІ, СХВАЛЕННЯ
ISO 11158 HV
ISO-L-HV
DIN 51524-3 (HVLP)
ТИПОВІ ВЛАСТИВОСТІ
Щільність при 15 °C [г/см3] 0,870
Кінематична в'язкість при 40 °C [мм2/с] 45
Кінематична в'язкість при 100 °C [мм2/с] 7,8
Індекс в'язкості 145
Температура застигання [°C] -39
Температура спалаху (Клівленд) [°C] 220
K2 KULER -35°C Blue - це сучасна універсальна готова до використання охолоджуюча рідина, що характеризується дуже високими експлуатаційними параметрами, нагороджена золотими медалями на Міжнародному ярмарку винаходів у Брюсселі, Женеві та Сеулі.
ЗАБЕЗПЕЧУЄ ОПТИМАЛЬНУ РОБОЧУ ТЕМПЕРАТУРУ
Спеціально розроблена формула захищає двигун від перегріву влітку та від замерзання взимку.
ПОВНИЙ ЗАХИСТ ДВИГУНА НА 5 РОКІВ або 250 000 км
Чудовий пакет інгібіторів, що складається з карбонових кислот із додаванням спеціальних інгібіторів корозії та антипінних агентів, захищає двигун. Забезпечує повний захист двигуна протягом 5 років або 250 000 км. кілометрів, також коли ми змішуємо його з іншими довговічними рідинами.
ДЛЯ ВСІХ ТИПІВ РАДІАТОРІВ
K2 KULER -35°C Blue можна використовувати у всіх типах радіаторів, особливо в алюмінієвих, і змішувати з іншими не менш якісними рідинами, незалежно кольору.
ТЕХНОЛОГІЧНО ПРОСУВАНИЙ, НАЙВИЩА ЯКІСТЬ
K2 KULER -35°C Blue відповідає суворим американським стандартам ASTM D 3306 та ASTM D 2570. Найвища якість рідини підтверджена тестами Технологічного інституту ВПС за стандартом PN-C-40007.
Бренд K2 був нагороджений Золотою медаллю Consumer Laurel Competition у 2006-2015 роках як бренд, що користується найбільшим визнанням серед споживачів.
ЯК ВИКОРИСТАННЯ:
1. Видаліть використану охолоджуючу рідину та промийте систему водою або спеціальним засобом для промивання радіатора (наприклад, K2 Radiator Flush).
2. Заповніть систему готовою рідиною.
3. Запустіть двигун і видаліть повітря з системи охолодження.
4. Після охолодження долийте рідину до рівня між MIN і MAX у розширювальному бачку.
Примітка: періодичність заміни рідини вказана в інструкції з експлуатації автомобіля. Зазвичай це кожні 60 000 км або кожні 3 роки.