питання та відповіді .
(буксирувальний гак і Джгут проводів гака)
1.Чи можу я використовувати фаркоп відразу після встановлення в машину?
після складання необхідно звернутися на станцію техогляду для проведення технічного огляду правильності установки буксирного гака. З цього моменту його можна використовувати. Потім, щоб завершити формальності, протягом 30 днів після проведеного технічного огляду необхідно отримати у відділі зв'язку відповідний запис (у реєстраційному посвідченні та картці транспортного засобу, якщо воно є у транспортного засобу).е>
2. Чи може кожен автомобіль буксирувати причіп?
чи може транспортний засіб буксирувати причіп, вказується в затвердженні транспортного засобу. Це підтверджується записом у полі O. 1 або O2 реєстраційного посвідчення. Цифри, введені в ньому, означають, що автомобіль має дозвіл на буксирування причепа і яку допустиму загальну вагу він може мати. Якщо автомобіль не має можливості буксирувати Причепи, це не завжди означає, що він не може мати гак. Деякі версії автомобілів можуть мати гак тільки для установки на нього, наприклад, велосипедного багажника
3. Чи потрібна установка електричного джгута буксирного гака?
так. Джгут проводів в комплекті з буксирувальним гаком призначений для забезпечення освітлення в причепі або багажнику велосипеда. Її справність перевіряється на станції техогляду. Існують пучки з електронним модулем або так звані прямі пучки, без модуля, яких достатньо в деяких моделях автомобілів. У наших пропозиціях комплекти містять правильний промінь для правильної роботи освітлення.е>
4. Палять 7 або 13 контактів. Який вибрати?
у наших пропозиціях комплекти буксирувальних гаків містять 7-контактний або 13-контактний джгут. 7-контактний промінь забезпечує базове освітлення причепа, тобто позиційне, стоп, протитуманне, покажчики повороту. 13-контактний промінь додатково забезпечує роботу ліхтаря заднього ходу в причепі. Ми рекомендуємо вибрати 13-контактний джгут, якщо автомобіль буде буксирувати причіп вантажопідйомністю більше 750 кг (з перекидним гальмом) або для перевезення велосипедного багажника. У цьому випадку закон Про дорожній рух вимагає експлуатації ліхтаря заднього ходу в причепі, зареєстрованому вперше з 1 серпня 2016 року. Перехідна розетка може бути змінена з 7-контактного на 13-контактний роз'єм і навпаки, однак, якщо транспортний засіб оснащений 7-контактним роз'ємом, перехідна розетка 13-контактного роз'єму не призведе до спрацьовування ліхтаря заднього ходу причепа.е>
5. Універсальний або спеціальний джгут. Який вибрати?
універсальний джгут від Quasar Electronics або TESAT можна без проблем встановити в сучасний автомобіль. При монтажі потрібне невелике втручання в електричну систему-припаюємо у відповідні дроти (рекомендується) або використовуємо швидкороз'ємні з'єднання з комплекту. Перевагою універсального комплекту є те, що ми можемо встановити його на різні моделі автомобілів і низька ціна покупки.е>
виділені джгути оснащені з'єднувальними з'єднувачами з розетками електричної системи автомобіля, відповідними проводами, заснованими на технологічній формулі оригінальної деталі. Недоліком цього рішення є висока закупівельна ціна і часто необхідність кодування системи транспортного засобу через наявність виділеного променя (додаткова вартість).е>
6. Принцип роботи і спосіб установки універсального джгута з модулем (короткий опис продукту Quasar Electronics модель WH1R-G13-8).
збірка проста і не повинна викликати труднощів. Однак, щоб бути впевненим, ми рекомендуємо, щоб промінь збирав людина з досвідом таких робіт. Принцип роботи модуля полягає в тому, що цей через" сигнальний " провід виявляє напругу в проводі, наприклад, покажчика повороту при його включенні в автомобілі, а потім іншим проводом, що йде від модуля до електричної розетки джгута, направляє напругу на світло покажчика повороту причепа. Модуль як би копіює роботу фар автомобіля, включаючи подвійні фари причепа. Модуль, звичайно, повинен харчуватися від постійного плюса. Щоб правильно підключити джгут в автомобілі, необхідно з'єднати відповідно до схеми сигнальні дроти від установки транспортного засобу, що йдуть до модуля, тобто покажчики повороту, вогні: позиційні, гальмівні, протитуманні (і реверсивні в разі 13-контактного променя). Потім необхідно підключити дроти, що йдуть від модуля до електричної розетки (за схемою). Нарешті, необхідно підключити модуль до джерела живлення (ТКЗ "постійний плюс", бажано до батареї або іншого певного джерела напруги). Випробування на освітлення повинно проводитися при повному навантаженні на електричну розетку, наприклад, після підключення причепа. Тест пробовідбірником / вимірювачем або малорозвиненим тестером часто дає неправильні показання, незважаючи на правильно підключену установку.е>
7. Який вплив на роботу датчиків заднього ходу надає установка фаркопа на автомобіль?
Джгут проводів в комплекті з буксирувальним гаком призначений для забезпечення освітлення в причепі або багажнику і не заважає роботі датчиків заднього ходу автомобіля. У таких випадках датчики заднього ходу повідомляють про перешкоду при включенні заднього ходу, коли автомобіль буксирує причіп. Сигналізація може бути відключена кнопкою, що відключає роботу датчиків,або просто з обережністю ігнорувати сигнал при русі заднім ходом. Деякі універсальні джгути з модулем мають функцію Відключення датчиків заднього ходу. Однак через складність такого рішення ми не рекомендуємо їх встановлювати. На багатьох більш сучасних автомобілях неможливо правильно відключити датчики заднього ходу через універсальний модуль. Система керування транспортним засобом повідомляє про помилки після втручання в систему допомоги при паркуванні. У дуже рідкісних випадках датчики заднього ходу вважають наявність крюкового кулі (деякі останні моделі Citroen, Peugeot) перешкодою. У цьому випадку ми рекомендуємо установку гачків зі знімними кулями.е>
8. Чи має фаркоп омологацію ?
всі буксирні гаки з нашої пропозиції мають схвалення ЄС, яке необхідно для проходження технічного огляду на станції контролю транспортних засобів. Про наявність у гака омологації свідчить табличка (наклейка) омологації, розміщена на підставі електричної розетки або балки гака. Для технічного огляду не потрібно документ затвердження, а досить його підтвердження на паспортній табличці.е>
9. Чи потрібно розбирати кулю гака, коли він не використовується?
кулю гака необхідно розібрати, коли він закриває номерний знак або освітлення автомобіля. В інших випадках розбирання кульки гака не потрібно.е>
10. Хто може зробити установку буксирного гака?
в принципі будь-який. Ви можете встановити комплект самостійно або, наприклад, в автосервісі. Умовою отримання позитивного технічного огляду є правильна установка буксирного гака і електричного джгута, і не важливо, хто його зробив. Також не потрібно ніяких документів, пов'язаних з сервісом збірки.е>
11. Який гак вибрати для перевезення велосипедного багажника?
будь-який буксирний гачок, який має схвалення, ідеально підходить для цього завдання. Не має значення, відкручується або знімається гак.е>
12. Чи потрібно обрізати бампер, щоб встановити буксирний гачок?
інформація про необхідність підрізати бампер знаходиться в розділі Технічні характеристики пропозиції. У комплект з буксирним гаком входить інструкція з монтажу з шаблоном або точними розмірами підрізу бампера. У більшості випадків підрізування, якщо це необхідно, знаходиться в нижній, невидимій частині бампера, в місці, попередньо підготовленому для цього.е>
13. Чи включені інструкції по збірці?
так. До буксирного гака і електричного джгута додаються інструкції і монтажні схеми. Ми рекомендуємо вам уважно ознайомитися з ними перед установкою.е>