Пристрій розроблений для роботи на мобільному сервісі, в складних умовах, у польових умовах тощо. Що відрізняє BIZON від конкурентів, так це міцний металевий корпус, завдяки якому серце машини ідеально захищене і буде в хорошому стані протягом багатьох років. У передній частині БІЗОН є міцний тримач для кабелів довжиною 7,5 метрів, які є стандартними, завдяки їм вам не доведеться знімати цього «звіра» з автомобіля при експлуатації великої сільськогосподарської машини.
Переваги нашої станції:
обслуговування польською мовою
дуже інтуїтивно зрозуміле та просте керування
стандартний принтер
доп. вентилятор
великий, чіткий РК-дисплей
база даних легкових, вантажних і сільськогосподарських автомобілів
підтримка гібридних та електричних автомобілів
можливість перевірки роботи системи кондиціонування в обслугованому автомобілі
однією з найважливіших переваг є те, що він оснащений нагрівальним ременем
ІННОВАЦІЙНО ПАТЕНТ ІТАЛІЙСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ: немає необхідності блокувати шкалу на час транспортування, що є безперечною перевагою машини (як і личить BIZON)
Станція повністю готова до мобільної версії
антивібраційні ніжки
Кабелі довжиною 7,5 метрів
металевий корпус; трубопроводи
замок ваги
база даних легкових, вантажних і сільськогосподарських машин
АНТИВІБРАЦІЙНІ НІЖКИ
Крім того, BIZON стоїть на чотирьох міцних гумових ніжках, що значно полегшує транспортування та зменшує вібрацію під час роботи.
СУДОВИЙ ТРИМАЧ
ДЛЯ КАБЕЛІВ ТА ТРУБОПРОВОДІВ
У передній частині BIZON є міцний тримач для 7,5-метрових кабелів, які є стандартними, завдяки їм вам не потрібно знімайте цього «звіра» з автомобіля, коли ви керуєте великою сільськогосподарською машиною.
БАЗА ДАНИХ
Машина має базу даних легкових, вантажних та сільськогосподарських машин, завдяки чому ми можемо обслуговувати все, що їздить, якщо воно має систему кондиціонування ;)
НАГРІВАЛЬНИЙ ПОЯС
Коли станція виконує вакуум, нагрівальний пояс автоматично включається. Таким чином, він нагріває холодоагент, зібраний в балоні. Підвищення температури від 20-40°C викликає підвищення тиску від 5,5 до 9 бар.
Це значно впливає на заповнення холодоагентом системи кондиціонування. Особливо навесні та восени з нижчими температурами.
Більшість станцій середньої ціни не мають цієї опції.
ВЕЛИКИЙ, ЧИТАТЛИВИЙ
РК-ДИСПЛЕЙ
з піктограмами, завдяки яким ви можете розпізнати поточний процес
МЕТРИ ТИСКУ
Манометри високого та низького тиску, відкалібровані в «бар» та °C, значно полегшують роботу сервісу.
Зелений фон на HP і LP — це контрольні діапазони, коли компресор працює в системі кондиціонування.
Центральний манометр показуватиме тиск холодоагенту безпосередньо в балоні. Ми помітимо підвищення тиску під час вакуумування (час роботи нагрівальної стрічки)
СЕРВІСНІ ЦИКЛИ:
База даних - багата база даних, що містить легкові автомобілі, вантажівки та, за бажанням клієнта, сільськогосподарські машини, база даних постійно оновлюється
Ручний режим - дозволяє вручну вводити всі параметри, такі як час вакуумування, кількість нафти та газу, завдяки цьому режиму ми можемо виконувати кожен етап окремо.
Автоматичний режим - дозволяє завершити весь процес обслуговування в автоматичному режимі
Всмоктування - пристрій звільняє систему кондиціонування від газу.
Вакуум – пристрій створює вакуум у системі для осушення системи.
Вакуумний тест - пристрій перевіряє герметичність під вакуумом
Заповнення маслом - пристрій вводить масло в систему
Заповнення холодоагенту - пристрій заповнює систему холодоагентом, після цього етапу ми можемо перевірити тиск на манометрах і надрукувати звіт.