Багатофункціональний тестер інжектора Common Rail LCD

Багатофункціональний тестер інжектора Common Rail LCD

Що Ви шукаєте?

Багатофункціональний тестер інжектора Common Rail LCD

В наявності
Код товару:
13388154993
6107,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

багатофункціональний тестер інжектора Common Rail CR-c

короткий опис:

- багатофункціональний тестер інжектора Common Rail CR-C використовує імпортовану з Німеччини систему управління PWM. Він може точно і ефективно імітувати сигнали приводу ЕБУ для інжекторів, такі як точка попереднього розпилення, точка розряду і точка повного навантаження. Інжектор може керувати широким спектром брендів інжекторів, таких як BOSCH, Denso та Delphi common rail.

- багатофункціональний тестер інжектора Common Rail CR-c простий в експлуатації. Його можна використовувати в поєднанні з тестером інжектора common rail для тестування форсунок common rail. Таким чином, це ефективно знижує інвестиційний поріг для технічного обслуговування обладнання. Тестер невеликий і легкий для того щоб знести, він може допомогти клієнтам випробувати і відремонтувати інжектори загальної залізниці на дорозі, яка може значно поліпшити ефективність роботи.

параметри:

- тип продукту: CR-C багатофункціональний тестер інжектора common rail

- діапазон випробувань: ефект розпилення, попередня ін'єкція, точка викиду, точка повного навантаження

- застосовується до: Bosch, Delphi, Denso, національний і загальний тип

- джерело живлення:AC110-240V

- робоча температура: -30 градусів Цельсія-70 градусів Цельсія

- dimensions:110*250*190 (millimeter)

- Регульована ширина імпульсу: 10 мс

- регульована частота:30 Гц

- робочий інтерфейс

- РК-дисплей: у лівому верхньому кутку приладу відображається значення ширини імпульсу частоти.

- сигнальна лампа: використовується для індикації поточного стану і режиму руху.

функціональні кнопки:

- запуск або зупинка - включення і виключення вихідного сигналу.

- режим водіння-виберіть режим водіння за допомогою лівої і правої кнопок.

- ручка MS: регулює ширину імпульсу.

- ручка Гц: регулює частоту.

- сигнальна розетка: для підключення джгута форсунок.

- адаптер живлення: для включення і виключення живлення

метод роботи:

1) інжектор Common Rail безпосередньо підключений або встановлений в ручці і підключений до калібратора тиску Common Rail.

2) виберіть відповідний штекер відповідно до марки інжектора і підключіть джгут до інжектора.

3) Виберіть відповідний режим водіння відповідно до марки інжектора. У цей момент з всмоктуючої арматури електромагнітного клапана інжектора чути звук"до побачення".

4) < /B > забезпечити належний тиск уприскування шляхом безперервного опускання важеля калібратора. Типове значення тиску становить 30-40 МПа, при якому можна спостерігати ефективність розпилення інжектора.

за допомогою зовнішнього циліндра ви можете перевірити кількість палива і повернутися до інжектора.

технічне обслуговування та запобіжні заходи:

щоб забезпечити термін служби інструменту, не використовуйте його під прямими сонячними променями, місце використання має бути відносно плоским, а падіння або дотик суворо заборонено.

використання сильних розчинників (наприклад, німого, нітро масла) для очищення корпусу суворо заборонено.

зовнішній інтерфейс інструменту повинен використовуватися строго відповідно до інструкцій, не змінюйте метод підключення без дозволу, інструмент приводиться в дію імпульсом в шприц, не може бути виміряний за допомогою загального мультиметра, в процесі використання цього лічильника несправності, негайно вимкніть його.

Наша прихильність:

< ul >
  • Ми обіцяємо доставку протягом двох днів. Експрес зазвичай прибуває протягом 5-7 днів (за звичайних обставин).
  • Якщо є якісь проблеми з продуктом, ми надаємо відмінне післяпродажне обслуговування.