| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | MG-IC-564 |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | MG-IC-564 |
TURBOWORKS MG-IC-564
Інтеркулер, розроблений для бренду та моделі, вказаних у назві товару. У комплект входять всі необхідні елементи для установки в автомобіль. Вся справа зроблена дуже ретельно і точно, елементи зварені т.зв TIGIEM, Т-6061 Алюміній.
Mercedes W 176 A160 1.6L 75KW/102PS (2016-2018)
Mercedes W 176 A180 1.6L 90KW/122PS (2012-2018)
Mercedes W 176 A200 1.6L 115KW/156PS (2012-2018)
Mercedes W 176 A220 2.0L 135KW/184PS (2016-2018)
Mercedes W 176 A250 2.0L 155-160KW/211-218PS (2012-2018)
Mercedes W 176 A180 CDI 1.8L 80KW/108PS (2012-2014)
Mercedes W 176 A200 CDI 1.8L 100KW/136PS (2012-2014)
Mercedes W 176 A200 CDI 2.2L 100KW/136PS (2014-2018)
Mercedes W 176 A220 CDI 2.2L 125KW/170PS (2012-2018)
Mercedes C 117 CLA180 1.6L 90KW/122PS (2013-2019)
Mercedes C 117 CLA200 1.6L 115KW/156PS (2013-2019)
Mercedes C 117 CLA220 2.0L 135KW/184PS (2016-2019)
Mercedes C 117 CLA250 2.0L 155-160KW/211-218PS (2013-2019)
Mercedes C 117 CLA220 CDI 2.2L 125KW/170PS (2013-2019)
Mercedes W 242 / W 246 B160 1.6L 75KW/102PS (2015-2019)
Mercedes W 242 / W 246 B180 1.6L 90KW/122PS (2011-2019)
Mercedes W 242 / W 246 B200 1.6L 115KW/156PS (2011-2019)
Mercedes W 242 / W 246 B220 2.0L 135KW/184PS (2015-2019)
Mercedes W 242 / W 246 B250 2.0L 155KW/211PS (2015-2019)
Mercedes W 242 / W 246 B180 CDI 1.8L 80KW/108PS (2011-2014)
Mercedes W 242 / W 246 B200 CDI 1.8L 100KW/136PS (2011-2014)
Mercedes W 242 / W 246 B200 CDI 2.2L 100KW/136PS (2014-2019)
Mercedes W 242 / W 246 B220 CDI 2.2L 125KW/170PS (2011-2019)
Розміри самого сердечника:
Виходи: 57 мм
Наші інтеркулери були одними з небагатьох перевірених вище 10 бар.
Інтеркулери TurboWorks мають ефективний сердечник COOL-TEC+ і стінки з полірованого алюмінію найвищої якості.
Інші ядра мають рідше розташовані ребра, що призводить до поганого охолодження, тоді як ядра COOL-TEC+ мають більш щільне розташування ребер, що гарантує значне покращення охолодження.
На фотографії нижче ви можете побачити, як побудовано нове ядро COOL-TEC+