- книга заводська Нова, оригінальна, паперова - недоступна в польській мові,
<е>- ...- не соромтеся робити швидкі покупки
- знання для ваших кіл & # 169;
| Стан | Новий |
|---|
- книга заводська Нова, оригінальна, паперова - недоступна в польській мові,
<е>- ...- не соромтеся робити швидкі покупки
- знання для ваших кіл & # 169;
Mercedes-Benz G-Wagen (1979-2015) - Brian Long, Veloce Publishing 2016, Англійська мова, 208 стор., формат 25x25 см, 399 в більшості кольорових фотографій, тверда обкладинка з суперобкладинкою, вага 1,28 кг
- альбом, що представляє історію серійних позашляховиків Mercedes G-Series (Gel & #228;ndewagen), випущених в період з 1979 по 2015 рік, містить історичні риси (протопластинки і прототипи), наступні версії, типи, серійні моделі (W460, W461, W463), спеціальні (AMG) і військові, зміни в процесі виробництва і докладні хронологічні списки:
1) моделей (Номер моделі) і двигунів, що використовуються для них (номер серії),
2) статистика виробництва та експорту
- код товару VE-MB-G-lo
- зміст:
Introduction and acknowledgements 5
Chapter 1: The three-pointed star 8
Chapter 2: Birth of the G-Wagen 17
Chapter 3: The early production models 45
Chapter 4: Refining The breed 60
Chapter 5: a new chapter 88
Chapter 6: Pure class 107
Chapter 7: Further evolution 131
Chapter 8: Another new era 161
Appendix-модельний ряд і виробничі фігури 197
Index 207
- вступ видавця:
At last, and from renowned motoring writer Brian Long, the history of the hugely popular Mercedes-Benz G-Wagen is revealed. Вироблено в SWB and LWB guises, and including station wagons, vans, convertibles, and a large number of specials, over 200,000 examples of the series have been sold since its release in 1979. Тепер, дякую за повну співпрацю з Штутгартською фабрикою, ця книга охоплює кожен і кожен варіант з точки зору продажів по всьому світу. Упаковані в повну подробицю і сучасні кольорові фотографії, це перший час така всеосяжна інформація була представлена англійською мовою, роблячи її ідеальною книгою для G-Wagen enthusiasts and followers of Mercedes lore.е>
- незалежний зворотний зв'язок:
The book details the history of the Mercedes, from its origins in the agricultural workhorse Unimog right up to almost unrecognisable 2016 model. Fans of the car will enjoy this comprehensive look at one of the most popular and enduring 4x4s.
Auto Express
... an exhaustive guide, with plenty of detail and a good selection of images.Classic & amp; Sports CarFascinating stuff.е>
Classic Car Weekly
- приклад тексту:
September 1993 brought with it a concept that duly became the A-Class, new AMG models, and a revised G-Wagen, keeping the off-roader alive and well. Тоді, в листопаді, компанія оголосила, що це була Кола в британському Ілморі, яка підказала бажання увійти в Формулу один і Indycar arena.е>
більш S-Class і E-Class variants put in an appearance at the 1994 Geneva Show in March, but it was the Turin Show, which open a month later, that held the interest of sports Car fans, as that was where the SLK prototype made its debut, which ultimately led to a production model being launched in spring 1996. Це було сказано, що час не міг бути кращим, щоб оголосити спортивну машину. Наприкінці березня 1994 року компанія вперше увійшла до формули, що складається з чотирьох десятиліть, як постачальник двигуна для команди Sauber на цій стадії, і через пару місяців, Аль Унсер-молодший виграв престижний Індіанаполіс 500 у Штатах з Penske-Mercedes PC23.е>
For now, though, let's go back the start of the 1994 season, and take a look at what was happening with the G-Wagen competitors before taking up the Gel & #228;ndewagen story again ...е>
The rivals
ринок позашляховиків був піднятий, з Range Rover став більш розкішним,і з'єднався з новою моделлю p38a в 1994 році; два поранені один за одним. Потім компактний Land Rover Freelander дебютував протягом сезону 1998 року, і незабаром після цього була запущена нова версія відкриття.е>
J100 Land Cruiser replaced the J80 model at the start of 1998, both spawning a luxury Lexus variant, and the smaller, shapelier Harrier був запущений в similar time, which also provided the basis for a second Lexus SUV line. Rather more mundane RAV4 (XA10) був введений в 1994 році, став великим і великим, як роки пройшли, і був пов'язаний з Toyota Highlander/Kluger as the new millennium dawned.е>
третє покоління Mitsubishi Pajero (also known as the Shogun or Montero) було випущено в 1999 році, з маленьким Паджеро і sold alongside it, в той час як Isuzu Trooper падав на шляху пари років в Нове століття; в гіршому випадку друге покоління його було там, побудоване з 1998 по 2004 рік, і короткоходное-і тепер досить рідкісне – модель VehiCROSS. На Nissan, Y60 gave way to the Y61 Patrol in 1997, looking much like its Japanese counterparts; Subaru introduced the Forester in 1997, too, і Suzuki запустив свіжий діапазон Ескудо в наступному році.е>
джип продовжував розвивати свій Wrangler, Cherokee і Grand Cherokee ranges, але вони всі дивилися швидше проти своїх японських ворогів, поки Ford запустив новий дослідник в 1995 році і експедицію незабаром після заміни Бронко. Chevrolet had its Tahoe (GMC Yukon) in the full-size category, and the Suzuki-based Tracker by the end of the 1990s, while Chrysler brought out the truck-based Dodge Durango in 1997.е> інші важковаговики включали 1999 Модельний рік Cadillac Escalade-a badge-engineered Tahoe, brought out in response to Ford's new UN173 Lincoln Navigator (запущений у серпні 1997 року), but the undoubted star of the era from US soil був Hummer marque. У квітні 1992 року він був випущений в цивільний Гіз, заснований на великому V8. The H1 (як це було пізніше названо) started something of a boom for He-Man-type SUVs that possibly helped other manufacturers punt their more sensibly proportioned goods – including the boxy Benz – although the Hummer brand carefully nurtured in the new millennium with vehicles of a more modest size.е>
Але, незважаючи на те, що в Азії не було сил, і Махиндра завжди збиралася бути маленькою на глобальній сцені, одна з величезних переваг, якими користувалися багато хто з цих суперників, було сильним експортним ринком, де для р-вагена було слабке місце, коли американський ринок повернувся в свою власну кругову моду, інші були скорочені і, як ми могли б знайти вихід сторінки, навіть Великобританія gave up on the Graz – Built Machine for a Time. As US-based journalist Don Schroeder so eloquently put it in 1994: "You might find it in a stream or atop a mountain. But not at the local Mercedes dealer.”е>
1994 - 1996 cars
The 1994 season brought with it a number of changes, not least a new numbering system for all the Mercedes-Benz passenger car lines. Починаючи з весни 1993 року, компактна Автомобільна лінія була christened the C-Class, with the intermediate models becoming the E-Class, positioned below the top-flight S-Class machines, and the old-style engine-size-related number followed by a series or body style designation was replaced by a class letter followed by a number. Як так, 200GE became the G200 for the 1994 season, the 230ge the G230, the 300ge the G300, The 300gd the G300 Diesel, and the 350gd Turbo the G350 Turbodiesel.е>
All G-Wagens gained ABS as standard from September 1993, although the introduction of the G320 at The Frankfurt Show that month threw the future of the G300 into question. Наприкінці 1994 року G200 run ending in March 1994 (The last LWB estate had been built in June 1993, as it happens), the G230 variants being dropped in the middle of 1994, and the G300s and G300 Diesels at the tail-end of summer. Все, що залишилося від двох моделей G-класу-турбодизель G320 і G350, було зроблено доступним з swb і LWB estate bodywork, як добре, як з відкритим корпусом кабріолета.е>
водійська сторона подушки безпеки була пристосована як стандартна з березня 1994 року, з рульовим колесом, що імітує те, що було введено в попередній рік, але, природно, з новою центральною площадкою для розміщення подушки безпеки. With all the commotion surrounding the other G-Wagen grades, full-scale production of the G320 didn't start until two months later, with the cabriolet costing DM 94,300, The short-wheelbase station wagon DM 94,185 (the three-door hardtop variant becoming a new entry-level model in the process), and the long-wheelbase estate DM 101,775; The Contemporary g350t line-up started at DM 91,080 at this time, by the way, meaning The Diesel Engine Option was cheaper, although that situation changed after the Diesel-powered Machine inherited 7.5 J x 16 Alloys shod with 225/65 Rubber as Standard, along with the ventilated Front Discs used on the 500ge, in July 1994.е>
аíl& # 225; č & # 237;.
  ©
[код товару: Cqzlg4vyy8 QmMO892CHc l7hiyETAUt dy]