- SAE 5W-30
- API CK-4; ACEA E6, E9
- Mb-Approval 228.51;
- VOLVO VDS 4.5;
- CUMMINS CES 20078;
- Caterpillar ECF-3
- Iveco/ DAF (ACEA e6-2016);
- Scania LDF-4;
- Detroit Diesel ddc93k222;
- Man m 3677;
- Renault rld-3;
- Mack EOS-4,5
Mannol TS-17 uhpd 5W-30 Blue 7117
синтетичне енергозберігаюче (на основі Pao) моторне масло для високонавантажених і високооборотних дизельних двигунів останнього покоління з турбонаддувом і без нього, що працюють у важких умовах на паливі з низьким вмістом сірки. Розроблений спеціально для захисту машин і отримання максимальної вигоди від них незалежно від умов роботи. Властивості продукту:
- Унікальна, niskolepka, синтетична база, що містить ПАТ найвищої якості, ідеальної в'язкості в необхідному діапазоні температур, в поєднанні з інноваційним пакетом присадок забезпечує неперевершені властивості przeciwcierne, протизносні і проти обурливим, що значно подовжує термін служби устаткування, у всіх, навіть найбільш складних режимах, працює у досить широкому діапазоні температур навколишнього середовища і забезпечує значну економію палива;
- Синтетична база та спеціальні прискорювачі TBN забезпечують підвищену термічну стабільність oksydacyjną, відмінні властивості detergentowo-диспергатори (TBN>10) для олії і в той же час низький вміст золи, ефективно знижує утворення накипу і лаку, запобігаючи всілякі утворенню вапняних відкладень і підтримуючи відмінну частини двигуна, особливо блоку циліндр-поршень, протягом усього періоду між замінами;
- Унікальна формула забезпечує стійкість масла до старіння, а за рахунок зменшення випаровування і високій температурі займання зменшує утворення накипу в маслі "відходи", що дозволяє застосовувати його в двигунах з тривалим терміном експлуатації до 90 000 км і в звичайних двигунах;
- Завдяки базі, містить ПАТ, нижче в'язкість має відмінні властивості при низьких температурах, в тому числі низьку температуру застигання, а також хорошу pompowalność олії і можливість завантаження елементів двигуна при низьких температурах, легкий "холодний запуск" (до -35 °C) і зниження зносу при пуску;
- Сумісний з усіма системами очищення вихлопних газів, DPF, TWC, EGR SCR завдяки застосуванню технології Low SAPS;
- Ефективно захищає деталі двигуна від усіх видів корозії;
- Ефективно бореться з збільшенням поперечної сили при роботі, обумовлений підвищенням в'язкості в результаті дисперсії сажі;
- Підходить для двигунів, що працюють скрапленим природним газом (СПГ) і ropopochodną (СНД).
призначений для всіх типів високонавантажених дорожніх дизельних двигунів (багажних тракторів, автобусів та ін), польових (будівельних, гірничодобувних, сільськогосподарських) і спеціального обладнання європейських, американських і азіатських виробників, що відповідають вимогам Євро І-V і VI, де рівень експлуатаційних характеристик ACEA E6 / E9