Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
VOLT Polska Sp. z o. це відомий і впізнаваний міжнародний бренд. Компанія успішно працює на ринку аварійного електропостачання більше 10 років, займаючись проектуванням, виробництвом і розповсюдженням, серед іншого, джерела безперебійного живлення, перетворювачі, перетворювачі та редуктори напруги, сонячні регулятори, випрямлячі та акумулятори.
Акумулятор номінальною напругою 12,8 В, ємністю 100 Ач і струмом розряду до 150 А.
Акумулятор із нової серії LiFePO4 — це тип акумулятора (літій-залізо-фосфатний) із вбудованою системою BMS.
Він характеризується винятковою довговічністю, швидкістю заряджання, малою вагою та дуже великою кількістю робочих циклів (приблизно 2500), зберігаючи в середньому 80% своєї ємності.
Завдяки високій циклічності та дуже низькому саморозряду акумулятор LiFePO4 чудово працює як в системах аварійного живлення, так і в установках OFF GRID.
Мала вага дозволяє використовувати пристрій у транспортних засобах (кемперах, фургонах) і човнах.
Вбудована система BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора.
Вбудований нагрівальний мат захищає клітини від пошкодження, викликаного надто низькою температурою.
Технічні дані:
Номінальна напруга: 12,8 В
Номінальна ємність: 100AH
Діапазон напруги: 10,8 В~14,4 В
Напруга відключення: 10,8 В
Максимальний струм заряджання: 150 A
Максимальний струм розряду: 150 A
Термін служби: 6000 циклів (100% DOD)
Висота: 220 мм
Ширина: 171 мм
Довжина: 330 мм
Вага: 10,3 г+/-3%
Завдяки спеціальному додатку , , встановленому на смартфоні, і можливості підключення до BMS через зв'язок Bluetooth, ми можемо перевірити поточні параметри акумулятора
Літій-залізо-фосфатні (LiFePO4) елементи, заряджені при негативних температурах, можуть бути пошкоджені. Щоб запобігти цьому, використовуйте BMS з опцією для блокування заряджання за температури <0C .
Однак, щоб мати постійний доступ до енергії під час низьких температур, ми пішли далі й застосували автоматичну систему нагріву елементів в батареях серії LTHIUM WINTER.
Коли BMS зафіксує негативну температуру всередині батареї, енергія від зарядного пристрою буде перенаправлена на нагрівальні мати, щоб підняти температуру вище 0C.
Коли температура досягне необхідного рівня, BMS автоматично перенаправить енергію назад до елементів для їх зарядки.
Килимки не мають самоспоживання , тому вони не розряджатимуть батарею.
Ця опція особливо корисна під час експлуатації акумулятора взимку в кемперах.