| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | L11281 |
| Номери замінних деталей | L11281, |
| Оригінальний номер деталі | 00-L11281, |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | L11281 |
| Номери замінних деталей | L11281, |
| Оригінальний номер деталі | 00-L11281, |
поршень повний метеор діаметром 39,88 мм.відбір AB. Фото з боку впускного каналу. Відстань між замками 20 мм.< / п>
точні розміри поршня двигуна (мм):
D-39,88
C-21,50
H-2,3
L - 48,3
Δd-12
-
в даний час відповідно до тенденцій на ринку скутерів і мотоциклів також виробляє високоякісні поршні для 4-тактних двигунів.е>
одним з найцінніших продуктів Meteor є моторні поршні для нікасільних циліндрів. Завод Meteor також пропонує лінійку поршнів для спортивних комплектів:
Malossi,
Polini,
Pinasco,
Top Performances.е>
компанія має мережу дистрибуції своєї продукції в 60 країнах світу, а генеральним дистриб'ютором в польській компанії є Компанія Motor-Land (Варшава).
Meteor з 1952 року спеціалізується на виробництві поршнів для двигунів багатьох автомобілів і машин. Для підтримки високих позицій на ринку продукція італійської компанії Meteor постійно вдосконалюється, а процес її виробництва строго контролюється.е>
Поршні Meteor для двотактних двигунів виготовляються методом лиття з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 18 %. Високий вміст кремнію забезпечує незначне розширення поршня при високих температурах, що гарантує тривалу і безперебійну роботу поршня в двигуні навіть у важких умовах. Плунжерні виливки піддаються нагріванню при високих температурах . Шістдесятирічний досвід виробництва поршнів дозволив виробляти легкі, зносостійкі поршні з невеликим коефіцієнтом тертя. Щоб зменшити тертя і продовжити термін служби поршня, оболонка поршня в процесі виробництва розпорошується шаром молібдену. Поршневі Кільця від японського виробника або італійської компанії Caber.е>
поршні для чотиритактних транспортних засобів виготовляються методом лиття і подальшого кування з алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 13 %. Поршні для чотиритактних двигунів нагріваються, на їх мантію напилюється шар молібдену і графіту-це дозволяє зменшити тертя. Для затвердіння поршні та поршневі Штифти проходять процес анодування. Поршневі кільця в цих поршнях походять з Японії.е>
стан товару Новий.е>