Crash колодки Renner з кріпленням для CBR 900 RR '00 -' 03
Особливості продукту:
Crash колодки захищають обтічники, двигун і інші частини мотоцикла при падінні і при ковзанні по землі
матеріал: інженерний пластик, який поглинає енергію удару і уповільнює ковзання мотоцикла
компоненти, виготовлені на верстатах з ЧПУ
комплект складається з двох наконечників з чорного або білого пластику, кріплень з алюмінієвого сплаву, анодованих для захисту від корозії і забарвлених, а також кріпильних гвинтів
кріплення доступні в чорному або сріблястому кольорах
комплекти готові до кріплення на мотоциклі без необхідності в додаткових кріпленнях і болтах
Набори підбираються індивідуально для конкретної моделі мотоцикла
довжина ковзання, форма кріплення і довжина кріпильних гвинтів
налаштовуютьсяміцність болта і різьби підібрана таким чином, щоб не викликати обрив різьби або вигин рами на мотоциклі в разі надмірного напруження, викликаного, наприклад, зачепленням ковзного мотоцикла за бордюр
навіть у разі обриву ковзання його основна роль виконується, так як він розсіює більшу частину енергії в момент удару мотоцикла об асфальт
запасні частини для crash pads доступні за запитом
Слайдери забезпечують захист обтічників, двигуна та інших частин мотоцикла при падінні і при ковзанні по землі .е>
матеріал: інженерний пластик, який поглинає енергію удару і уповільнює ковзання мотоцикла. Компоненти, виготовлені на верстатах з ЧПУ (з числовим програмним управлінням).е>
комплект складається з двох наконечників з чорного або білого пластику, кріплень з алюмінієвого сплаву, покритих лаком для захисту від корозії, і кріпильних гвинтів. Кріплення доступні в чорному або сріблястому кольорах (натуральний алюміній).е>
зона контрольованого вигину
набір краш-колодок має двозонну конструкцію-зовнішня зона поглинає енергію удару і згинається в строго певній точці. Внутрішня частина-це правильне кріплення до оригінальних компонентів мотоцикла-рами або блоку двигуна. Міцність болтів і їх різьблення підібрана таким чином, щоб не викликати обрив різьблення або вигин рами мотоцикла при ударі. Болти у внутрішній зоні мають набагато вищий клас міцності (12,9), ніж болти у зовнішній частині (8,8). Таким чином, Реннер усунув основний недолік інших crash Pad, доступних на ринку.е>
навіть у разі обриву ковзання, викликаного, наприклад, зачепленням ковзного мотоцикла за бордюр. його основна роль виконується, оскільки вона розсіює більшу частину енергії, коли велосипед потрапляє на асфальт.е>
комплекти готові до кріплення на мотоциклі без необхідності підробляти додатковими кріпленнями і болтами.е>
Набори підбираються індивідуально для конкретної моделі мотоцикла. Довжина ковзання, форма кріплення і довжина кріпильних гвинтів налаштовуються.е>
