RENNER Crash колодки з кріпленням для CBR 900 RR 00-03

RENNER Crash колодки з кріпленням для CBR 900 RR 00-03

RENNER Crash колодки з кріпленням для CBR 900 RR 00-03

В наявності
Код товару:
12620190602
3271,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Crash колодки Renner з кріпленням для CBR 900 RR '00 -' 03

Особливості продукту:

Crash колодки захищають обтічники, двигун і інші частини мотоцикла при падінні і при ковзанні по землі

матеріал: інженерний пластик, який поглинає енергію удару і уповільнює ковзання мотоцикла

компоненти, виготовлені на верстатах з ЧПУ

комплект складається з двох наконечників з чорного або білого пластику, кріплень з алюмінієвого сплаву, анодованих для захисту від корозії і забарвлених, а також кріпильних гвинтів

кріплення доступні в чорному або сріблястому кольорах

комплекти готові до кріплення на мотоциклі без необхідності в додаткових кріпленнях і болтах

Набори підбираються індивідуально для конкретної моделі мотоцикла

довжина ковзання, форма кріплення і довжина кріпильних гвинтів

налаштовуються

міцність болта і різьби підібрана таким чином, щоб не викликати обрив різьби або вигин рами на мотоциклі в разі надмірного напруження, викликаного, наприклад, зачепленням ковзного мотоцикла за бордюр

навіть у разі обриву ковзання його основна роль виконується, так як він розсіює більшу частину енергії в момент удару мотоцикла об асфальт

запасні частини для crash pads доступні за запитом

Слайдери забезпечують захист обтічників, двигуна та інших частин мотоцикла при падінні і при ковзанні по землі .

матеріал: інженерний пластик, який поглинає енергію удару і уповільнює ковзання мотоцикла. Компоненти, виготовлені на верстатах з ЧПУ (з числовим програмним управлінням).

комплект складається з двох наконечників з чорного або білого пластику, кріплень з алюмінієвого сплаву, покритих лаком для захисту від корозії, і кріпильних гвинтів. Кріплення доступні в чорному або сріблястому кольорах (натуральний алюміній).

зона контрольованого вигину

набір краш-колодок має двозонну конструкцію-зовнішня зона поглинає енергію удару і згинається в строго певній точці. Внутрішня частина-це правильне кріплення до оригінальних компонентів мотоцикла-рами або блоку двигуна. Міцність болтів і їх різьблення підібрана таким чином, щоб не викликати обрив різьблення або вигин рами мотоцикла при ударі. Болти у внутрішній зоні мають набагато вищий клас міцності (12,9), ніж болти у зовнішній частині (8,8). Таким чином, Реннер усунув основний недолік інших crash Pad, доступних на ринку.

навіть у разі обриву ковзання, викликаного, наприклад, зачепленням ковзного мотоцикла за бордюр. його основна роль виконується, оскільки вона розсіює більшу частину енергії, коли велосипед потрапляє на асфальт.

комплекти готові до кріплення на мотоциклі без необхідності підробляти додатковими кріпленнями і болтами.

Набори підбираються індивідуально для конкретної моделі мотоцикла. Довжина ковзання, форма кріплення і довжина кріпильних гвинтів налаштовуються.

Scroll To Top