CRASH КОЛОДКИ SUZUKI GSXR600 GSXR750 2006-WOMET-TECH

CRASH КОЛОДКИ SUZUKI GSXR600 GSXR750 2006-WOMET-TECH

Що Ви шукаєте?

CRASH КОЛОДКИ SUZUKI GSXR600 GSXR750 2006-WOMET-TECH

В наявності
Код товару:
8877975385
4531,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

CRASH колодки WOMET-TECH

SUZUKI GSX-R 600/750, 2006-

CPS04R

установка на раму, необхідно вирізати отвір в обтічнику з лівого боку. У комплект входять декоративні заглушки.

Womet-Tech Endurance Sliders, зазвичай звані Crash Pad, являють собою спеціальні протектори, які кріпляться болтами до рами або двигуна мотоцикла. Їх завдання-убезпечити двоколісний транспорт і мінімізувати пошкодження, що виникають при самоскиді, як на стоянці, так і в русі.

спеціальний полімер бамперів Womet-Tech приймає на себе значну кількість енергії удару. Крім того, щільна конструкція протектора повільно стирається під час ковзання, сповільнюючи автомобіль.

завдяки цьому ковзаючі пристрої Endurance Womet-Tech забезпечують додатковий захист двигуна і кузова, не піддаючи надмірному навантаженню на раму і опору двигуна.

Crash колодки Womet-Tech повністю виготовляються на верстатах з ЧПУ з цифровим управлінням.Бампери утворюються при різанні блоку спеціального полімеру високої щільності. Його параметри були обрані таким чином, щоб він розсіював енергію удару, залишаючись дуже стійким до стирання і розтріскування.

кріплення типу Race: композитні протектори кріпляться сталевими болтами безпосередньо до двигуна або рами. Для установки необхідно виконати отвори в обтічниках, що дозволяють закріпити краш-колодки.

всі комплекти Crash-панелей / слайдів рами розроблені і виготовлені в польському стилі.

специфікація:

  • лінія: Endurance line
  • застосовність: Race
  • застосування: Suzuki
  • матеріал: полімер високої щільності / авіаційний алюміній
  • діаметр протектора: 50 мм
  • довжина протектор: 45 мм
  • колір: Чорний
  • В комплект входить: комплект ( 2 шт. з монтажним комплектом)
  • логотип Womet-tech: 2D лазерний гравер
  • Країна виробництва: Польський
Scroll To Top