Засіб для очищення дизельних форсунок і всієї системи живлення. Горить без золи.
Відновлює правильне дозування палива та потік повітря до циліндрів, покращуючи згоряння, щоб двигун все ще відповідав передбачуваним стандартам викидів вихлопних газів і був сумісний з усіма видами палива, що використовуються в сучасних дизельних двигунах (стандарти EN 590 і B30). ), включно з тими, що відповідають нормам викидів вихлопних газів Euro 6.
Під час очищення системи суміш палива та підготовки все ще відповідає паливному стандарту EN 590 і не спричиняє накопичення золи у сажовому фільтрі. Очищення запобігає виникненню дорогих несправностей двигуна.
Увага! Роздрібний продаж неможливий!
Засіб призначений для очищення паливної системи вантажних автомобілів, сільськогосподарської, будівельної техніки тощо.
У профілактичних цілях вистачає приблизно на 750 літрів палива
Для ремонтних цілей, на 500л ТУ.
Можна збільшити концентрацію до 350-400 л ВКЛ або підключити зовнішнє джерело живлення.
Символ упаковки: J04428
Переваги:
Забезпечує швидке очищення форсунок.
Забезпечує тривале змащення всіх компонентів системи живлення, що підтверджено тестом HFRR.
Мінімізує утворення сажі у вихлопних газах і, серед іншого, видаляє нагар і лак. від форсунок форсунок, головок поршнів, канавок і ущільнювальних кілець циліндрів.
Інжектори, очищені таким чином, забезпечують більшу потужність і економію палива, а також менше забруднення EGR і системи впускного колектора.
Покращує запуск холодного двигуна.
Мінімізує кількість сажі, що надходить у сажовий фільтр DPF/FAP/SCR.
Мінімізує корекцію інжектора шляхом покращення складу суміші.
Сумісний із паливом, що містить біодобавки до B30, він відповідає паливному стандарту EN 590, що робить паливо більш стійким до процесу окислення.
Знижує температуру, при якій сажовий фільтр забивається. Видаляє воду з палива та усуває ріст мікроорганізмів у паливі.
Завдяки нашим знанням і досвіду ми можемо зробити такі тези:
70% усіх проблем двигуна безпосередньо пов'язані із забрудненими компонентами. Заміна зношених деталей без попереднього очищення двигуна (причина несправності) є найдорожчим видом ремонту. Крім того, цей метод не використовує ймовірність того, що деталі просто забруднені.
Ніхто не може зупинити процес забруднення компонентів.
Не існує діагностичного способу визначити, чи пошкоджені деталі чи просто забруднені.
У звичайній практиці майстерні багато деталей замінюються абсолютно без потреби!