Компресор Tornado Double F 750 Honda GX 200

Компресор Tornado Double F 750 Honda GX 200

Що Ви шукаєте?

Компресор Tornado Double F 750 Honda GX 200

В наявності
Код товару:
14983675064
163838,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Бензиновий компресор Tornado Double F 750 Honda GX 200

AgriEuro  Tornado Double F 750  це компресор із двигуном внутрішнього згоряння, призначений для живлення та керування пневматичними інструментами для обрізки та збирання врожаю в сільському господарстві.

Містить найкращі компоненти на ринку від різних провідних компаній: Honda, Camozzi, Fini.

Насосний агрегат працює від бензинового двигуна Honda GX200, який є потужним 4-тактним двигуном потужністю 6 к. с. .

Цей компресор має  автоматичне керування дроселем  . Завдяки цій системі двигун регулює прискорення в залежності від потреби в стисненому повітрі від підключених пристроїв.

Коли пневматичні інструменти вимкнено, двигун працює на холостому ході, інакше він працюватиме відповідно до потреб повітря від пневматичних інструментів.

Компресор встановлено на збалансованому шасі з 2 баками, які зменшують ефект конденсації. Ця модель оснащена 2 баками об’ємом 24 літри кожен.

Це забезпечує одночасну роботу до 3 струшувачів, 6 пневматичних ножиць і 1 пневматичної ланцюгової пилки.

Kompresor Tornado Double F 750 Honda GX 200
Kompresor Tornado Double F 750 Honda GX 200 Marka Agri

Двигун Honda GX200

Supercharger  Tornado F 750  обладнано одним із найкращих двигунів на ринку, тобто Honda GX 200.

Особливості  :

  • Тип двигуна: одноциліндровий 4-тактний двигун - OHV
  • Тип циліндра: алюмінієвий
  • Робочий об’єм: 196 см3
  • Ступінь стиснення: 8,5:1
  • Максимальні оберти: 3600 об/хв
  • Максимальний крутний момент: 12,4 Нм / 1,26 кгс/хв / 2500 об/хв
  • Ємність баку: 3,1 літра
  • Споживання: 1,7 літра год до 3600 об/хв

Honda " Серія GX" є високопрофесійною і призначена для важких робіт у будівництві, сільському господарстві, електрогенераторах, зварювальних роботах тощо. Вона характеризується високою міцністю та надійністю.

Цей двигун оснащено  регулятором газу  . Завдяки цьому пристрою швидкість двигуна регулюється відповідно до потреби стисненого повітря пневматичних інструментів.

V-подібна головка блоку циліндрів

Вхідна продуктивність:  750 л/хв

Тип головки:  V-подібна двоциліндрична головка  з литим циліндром і алюмінієвими ущільнювачами.

Змащення:  масло

V-подібний насос у цьому бензиновому компресорі є результатом передових технологій і багаторічного досвіду в цій галузі. Бензиновий компресор відноситься до професійного асортименту, який характеризується відмінною надійністю і тривалим терміном служби, завдяки використанню комплектуючих з високоякісних та інноваційних матеріалів.

Kompresor Tornado Double F 750 Honda GX 200 EAN (GTIN) 8054141540750

Ремінна передача

Ремінна передача цього компресора AgriEuro

забезпечує дуже високий рівень безпеки. У поєднанні з бензиновим двигуном Honda GX 200 ремінна передача забезпечує тривалий термін служби компресора за рахунок зниження частоти обертання головки циліндра та зменшення зносу.

Закритий захисний корпус виготовлений з металу  . Він міцний і міцний і гарантує дуже хороше охолодження. Завдяки особливій формі він подає велику кількість повітря в головку блоку циліндрів.

Деталь алюмінієвого маховика для приводу та охолодження

Бак і елементи керування

2 баки  зменшують ризик утворення конденсату всередині. Ємність:  48 літрів  .

Максимальний тиск:  11 бар

Манометр гліцерину підключається безпосередньо до бака

Адаптер із 3 виходами повітря, який дозволяє підключати до 3 оливкових шейкерів одночасно.

У верхній частині резервуарів є  запобіжний клапан прямого приводу  який запобігає перевищенню максимального тиску.

Він має регулятор тиску , який регулює вихідний тиск, мастило для розпилення масла, яке використовується для змащування пристроїв зі стисненим повітрям та зливний клапан дозволяє відводити конденсат .  Усі елементи керування розташовано на  панелі керування  Camozzi .

Холостий хід і контрольний тиск через  запірний клапан  .

Інші функції

  • Оцинкований подвійний з’єднувач  можна розібрати та відрегулювати  .
  • Великі задні тракторні колеса
  • Міцні передні антивібраційні кріплення, з’єднані безпосередньо з баками.
  • Основна з’єднувальна труба (головка блоку циліндрів – клапан тиску – бак) виготовлена ​​з  міді  , а не з гуми.
  • Зливний клапан бака  .
  • Котушка з подвійним шлангом  з’єднана безпосередньо з рамою та корпусом.

БЕЗКОШТОВНІ аксесуари

Ціна включає

  • 2 пляшки моторної оливи 10W40 для чотиритактних двигунів
Scroll To Top