* універсальний комплект сепараторів для гальмівних супортів з натискним поршнем (передні гальма) і угвинчуваним (задні гальма). Привід являє собою пневматичний привід. це скорочує час обробки і дозволяє натискати старі. запечених плунжерів. 15 різних адаптерів дозволяють обслуговувати більшість автомобілів на європейському ринку. азіатським і американським. Загвинчування поршнів забезпечується спеціальними перехідниками і ручкою з міцним і ефективним шарнірним важелем в задній частині приводу. е>
<е>
в комплекті:
<е>
- Пневматичний інструмент-гайковий ключ для затягування і відгвинчування поршнів,
<е>
- 15 адаптерів,
<е>
- насадка для загвинчування,
<е>
- спеціальний адаптер Co Citroën C5,
<е>
- інструмент з правою різьбою,
<е>
- інструмент з лівою різьбою,
<е>
- допоміжна балка, яка використовується для замикання пражки на сідло гальмівного супорта,
<е>
- шайба 2-Citroën XM. Xantia,
<е>
шайба 3-Alfa Romeo. Ауді. Остін. БМВ. Форд. Хонда. Ягуар. Мерседес-Бенц. Міцубісі. Ніссан. Ровер. Тойота. VW,
<е>
диск 4-Alfa Romeo 164 2.0. Форд. Мазда. Saab 9000. Subaru,
<е>
- шків 5-адаптер з внутрішнім чотирикутником 3/8",
<е>
диск 6-Nissan Primera. VW golf IV,
<е>
- шків 7-Audi 80. 90. V8 + 100. Ford Sierra ABS + Scorpio ab 85. Honda Prelude. Nissan Silvia 1.8 turbo. Ровер 8000. Saab 9000. Subaru L + з. VW Golf + Passat,
<е>
- шайба 8-General Motors,
<е>
- шайба 9-General Motors,
<е>
- шайба 10-General Motors,
<е>
- шків з-Renault,
<е>
- шайба G-Opel Astra,
<е>
- шків M-Ford,
<е>
шайба N-Saab. Honda,
<е>
- диск E-Nissan Maxima,
<е>
- шайба K-Citroën,
<е>
керівництво користувача: < /b >
<е>
Відкручування гальмівних поршнів повинно виконуватися кваліфікованим персоналом на спеціалізованому заводі. Використання приладу дітьми неприпустимо. Людина, що використовує прилад, повинен бути тверезим. навчений з точки зору безпеки та гігієни праці і виконувати дії з чуйністю і увагою. робота з гальмівною рідиною повинна здійснюватися під постійним контролем через хімічні властивості цієї рідини. він дуже агресивний і може стати небезпечним для здоров'я. і навіть життя. е>
<е>
1. Виберіть відповідний диск для гальмівного супорта і встановіть його в магнітне кріплення пневматичного затиску. Ви можете спочатку помістити затискач у гальмівний супорт. а потім змонтувати відповідний шків. е>
<е>
2. Натисніть кнопку відпускання і, використовуючи важіль, помістіть шайбу на гальмівний поршень. е>
<е>
3. Натисніть кнопку тиску-Тиск в пристрої почне поступово збільшуватися, натискаючи на гальмівний поршень. при цьому можна вручну повертати поршень вліво або вправо. до тих пір, поки поршень не опиниться в правильному положенні. е>
<е>
4. Натисніть кнопку розблокування, щоб зняти прилад із затискача. е>
<е>
Рекомендується при роботі з небезпечними речовинами. в цьому випадку гальмівною рідиною. який через вміст гліколю є їдкою речовиною використовувати засоби особистого захисту, тобто захисні окуляри. захисний одяг. рукавиця. Забороняється втручання всередину пристрою. будь-які переробки або модифікації. е>